No SSO cookie

Avampremiera la BMW

voteaza
(0/ 0)
Avampremiera la BMW
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW pregăteşte noua Serie 1

 
 
[poza1s]BMW se pregăteşte să intre în topul automobilelor de clasă mică, prin lansarea noii versiuni cu patru uşi a noului model Serie 1, denumit simplu One, informează, în ediţia sa de joi, magazinul Auto Express.
One va avea un preţ apropiat de al modelului Volkswagen Bora şi va debuta cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, anul viitor. În ceea ce priveşte stilul abordat, el va prelua câteva din trăsăturile noii Serii 5, recent lansată pe piaţă de constructorul bavarez.
[poza2s]Din profil, Serie 1 este un puternic ecou al modelului din 1967, BMW 2002, care şi-a câştigat o bună reputaţie la vremea sa, prin prisma volumului de unităţi comercializate. Partea din faţă a modelului este puternic accentuată de grila faţă, uşor agresivă de modelele anterioare, precum şi de forma ascuţită în exterior a farurilor.
BMW One “respiră” un aer retro şi în interior, unde volanul cu trei braţe şi inserţiile pictate în nuanţe metalizate aduc aminte de vechea Serie 2002. Cu toate acestea, Seria 1 va abunda în materie de tehnologie, preluând o multitudine din sistemele inovative care dotează Seriile 7 şi 5 ale companiei.
[poza3s]Securitatea modelului va fi asigurată de 6 airbag-uri, din dotarea standard, de sistemele de control al tracţiunii, frânării şi stabilităţii şi de un sistem care îndepărtează pedalierul în momentul unui eventual impact, pentru a proteja picioarele şoferului.
Seria 1 va fi singurul model BMW care va avea numai motoare în patru cilindri, disponibilităţile fiind pentru un motor de 1,6 litri Valvetronic, de 110 CP, care însă va apărea după lansarea modelului.
[poza4s]La debutul acestuia, One va fi echipat cu un motor 1,8 de 125 CP sau cu o variantă de 2 litri de 150 CP. Alături de acestea vor exista şi variante diesel, de 2 litri, de 115 şi 150 CP. Versiunea M a acestei serii va avea un motor de 2,4 litri Valvetronic, de 250 CP.
Transmisia va fi asigurată manual, cu o cutie în 6 trepte, în dotarea standard. Ca opţiune, va exista o cutie semi-automată, secvenţială, care promite performanţe de top pentru modelele superioare ca motorizare.
Preţul de vânzare al modelului este aşteptat să fie în jur de 17.000 de euro, în varianta de bază, putând depăşi însă şi 28.000 de euro, în funcţie de motorizare şi dotări.
Pentru început, modelul cu patru uşi se va fabrica în California, pentru Marea Britanie fiind planificate deocamdată numai versiunile cu trei sau cinci portiere.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6841 :: 17.85MB