Ca parte a obiectivului lor de a vinde 50.000 de unitati pe an, Maserati este ocupat in incercarea de a face un Quattroporte perfect.
Considerat prea mare pentru un sofer de zi cu zi, Quattroporte va trebui sa se adapteze cerintelor clientilor. Raspunsul Maserati la aceasta dilemă este de a crea două sedanuri noi - Quattroporte si Quattroporte "baby" la marimea potrivita si sa imprumute sistemele si componentele de la sedan Chrysler, cum ar fi Chrysler 300 si Dodge Avenger.
Deci, consumatorii vor primi un Chrysler cu alta emblema? Nu, dupa cum spune Maserati.Compania are o imagine clara despre cum trebuie sa arate Maserati, prin urmare, elementele de imprumut de la Chrysler nu vor fi usor de vazut. Elemente cum ar fi cabluri, aer conditionat, sistemele de siguranta pasiva si structurile scaunelor isi vor gasi calea lor in Quattroporte, dar lasand aspectul pur Maserati.
Quattroporte , varianta mare, va creste cu aproximativ 2,5 cm in lungime fata de actualul Quattroporte si va fi cu 8.7 cm mai lung decat Quattroporte "Baby". Va fi propulsat de o versiune revizuita a motorului cu injectie directa Ferrari 4,7 litri V8, cu 475 CP. Acest motor va fi cuplat cu o cutie de viteze automata cu opt trepte.
Quattroporte "Baby" trebuia să fie un model pilot pentru Alfa Romeo, dar din cauza pretului sau ridicat, Maserati a decis să-l imprumute. Modelul va fi propulsat de un motor de 3.0 litri, ce va avea mai mult de 400 CP.
Ambele modele vor fi construite in Italia, capacitatea de productie fiind intre 30.000 si 35.000 unitati/an. Quattroporte baby isi va face debutul pe piata la sfarsitul lui 2012, iar varianta mare de Quattroporte in 2013.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!