No SSO cookie

Ultimul BMW M3 cu motor aspirat

voteaza
(0/ 0)
Ultimul BMW M3 cu motor aspirat
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Avem in fata noastra ultima generatie BMW M3 echipata cu motor aspirat natural.

 
 
Iata ca se mai scrie o pagina de istorie: generatia actuala BMW M3 este ultima generatie M care va fi pusa in miscare de un motor aspirat natural. Urmatorul M3 va avea forta indusa in componenta de baza, acesta fiind viitorul: supraalimentarea turbo.


Cu spectrul noilor reguli si reglementari care vor deveni legale si obligatorii, privind normele de poluare, fiecare producator auto are in cap un singur lucru: sa-si imbunatateasca eficienta vehiculelor produse, ceea ce duce la o singura concluzie - motoarele se vor micsora, din punct de vedere al capacitatii cilindrice.


Pentru BMW aceste reguli inseamna, obligatoriu, supraalimentare turbo si sistemul start/stop, doua tehnologii care vor imbunatati perfomantele referitoare la consum ale noii generatii M5 cu pana la 25%.


Conform unor date mai mult sau mai putin oficiale, versiunea E90/E92 M3, V8 este echipata cu ultima motorizare aspirata natural care va ajunge vreodata pe un Seria M. Si in tot acest timp, fiecare producator auto a depus eforturi considerabile pentru a elimina turbo lag-ul. Chiar daca grohaitul liniar si  de joasa tonalitate al unui motor turbo nu se poate compara cu trilurile inalte ale unui motor aspirat natural, viitorul bate la usa, iar acesta spune ca a sosit timpul motoarelor actionate de forta indusa.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5560 :: 22.2MB