Dupa ce s-a lamurit neintelegerea privind adresarea modelului electric RAV4, adica daca va fi, sau nu, vandut publicului larg (si va fi), Toyota si partenerul sau, Tesla Motors, au confirmat saptamana trecuta ca SUV-ul electric construit impreuna va vedea lumina zilei la Woddstock, Ontario, o sucursala Toyota de pe teritoriul Canadei. Productia va debuta in anul 2012.
"Echipa care sta in spatele parteneriatului Tesla-Toyota a cazut de acord ca fabricarea vehiculului la Woodstock, pe aceleasi linii de asamblare care au servit si la fabricarea versiunii pe benzina RAV4, va simplifica si va rationaliza procesul de poductie si va garanta cel mai ridicat nivel de control al calitatii," a declarat Ray Tanguay, presedintele Toyota Motor Manufacturing Canada (TMMC).
Toyota a dezvaluit anterior faptul ca va plati companiei Tesla Motors in jur de 100 milioane dolari americani, pentru a-i furniza intreg sistemul, compus din acumulatori, motor, cutie de viteze si instalatia electrica pentru RAV4 EV.
Tesla va fabrica componentele in Palo Alto, California si le va livra in Canada pentru asamblarea pe RAV4 EV.
Toyota a anuntat ca RAV4 EV va fi comercializat prin reteaua de dealeri din SUA, urmand a se furniza date exacte aspra datei de lansare oficiala, preturi si altele.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!