A saptea generatie de Camry a fost prezentata in sfarsit in SUA, inainte de inceperea vanzarilor in luna octobrie.
Noul Toyota Camry este mai puternic, dar are un consum de combustibil mai mic, un interior luxos, cu materiale de calitate superioara si preturi asemenatoare cu ale modelului precedent sau chiar mai mici in unele cazuri.
Noul Camry va avea trei motorizari. Motorul de baza este unul de 2.5 l cu patru cilindri, care are 178 CP si 170 Nm de cuplu si un consum mai mic cu 0.6 l/100 km fata de modelul anterior.
Al doilea motor este unul de 3.5 l, V6, cu 268 CP la 6.200 rpm si 248 Nm cuplu maxim la 4.700 rpm si un consum mai mic cu 0.4 l/100 km.
Ambele motoare, cu patru si sase cilindri, sunt oferite cu o transmisie automata cu sase viteze, care ofera un mod secvential de schimbare manuala folosind schimbatorul de pe consola.
Al treilea motor este un model hibrid, ce are o versiune revizuita a motorului electric si un noul motor de 2.5 litri, cu patru cilindri, Atkinson. Impreuna, cele doua motoare, cel electric si cel pe benzina, produc 200 CP, ceea ce face ca masina sa ajunga de la 0-100 km/h in doar 7.6 secunde.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!