Al treilea model Suzuki care urmeaza sa fie dezvaluit la viitorul Salon Auto de la Tokyo, la sfarsitul lunii, dupa masina de oras Regina si micul Q-Concept, este Swift EV Hybrid.
Bazat pe cea mai recenta generatie a supermini Swift, conceptul Hybrid EV foloseste un sistem de propulsie similar de motoare pe benzina, pentru extinderea autonomiei, ca Chevrolet Volt.
Producatorul japonez spune ca Swift EV Hybrid cu cinci usi, poate calatori o distanta de aproximativ 30 de kilometri in modul pur electric, inainte ca motorul pe benzina sa reincarce bateriile masinii.
Suzuki nu a lansat inca detalii suplimentare despre sistemul de propulsie al noului Suzuki Swift hibrid.
Modificarile facute la Swift includ luminile, o grila fata redesenata si un montaj diferit al barei de protectie, aripile roata aerodinamice, un nou panou de instrumente si o noua consola centrala.
Bateria masinii este situata in spatele masinii, in zona bagajelor.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de bogdan7817 4 December 2011 22:46
sa aiba grija ca cei de la volt au avut probleme
scris de sims 28 November 2011 11:47
si mai ramane spatiu si de bagaje daca acolo e bateria?
scris de ovyy 22 November 2011 18:44
Referitor la consola centrala nu prefer genul asta de bord, sincer nu imi place si mi se pare incomod. In rest masinuta arata bine.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!