No SSO cookie

Tokyo Preview: Suzuki Swift EV Hybrid

voteaza
(0/ 0)
Tokyo Preview: Suzuki Swift EV Hybrid
Noutati-auto · · 3 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Al treilea model prezentat de Suzuki la Tokyo este Hybridul electric Swift.

 
 

Al treilea model Suzuki care urmeaza sa fie dezvaluit la viitorul Salon Auto de la Tokyo, la sfarsitul lunii, dupa masina de oras Regina si micul Q-Concept, este Swift EV Hybrid.

Bazat pe cea mai recenta generatie a supermini Swift, conceptul Hybrid EV foloseste un sistem de propulsie similar de motoare pe benzina, pentru extinderea autonomiei, ca Chevrolet Volt.

Producatorul japonez spune ca Swift EV Hybrid cu cinci usi, poate calatori o distanta de aproximativ 30 de kilometri in modul pur electric, inainte ca motorul pe benzina sa  reincarce bateriile masinii.

Suzuki nu a lansat inca detalii suplimentare despre sistemul de propulsie al noului Suzuki Swift hibrid.

Modificarile facute la Swift includ luminile, o grila fata redesenata si un montaj diferit al barei de protectie, aripile roata aerodinamice, un nou panou de instrumente si o noua consola centrala.

Bateria masinii este situata in spatele masinii, in zona bagajelor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (3)

scris de bogdan7817

sa aiba grija ca cei de la volt au avut probleme

scris de sims

si mai ramane spatiu si de bagaje daca acolo e bateria?

scris de ovyy

Referitor la consola centrala nu prefer genul asta de bord, sincer nu imi place si mi se pare incomod. In rest masinuta arata bine.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6648 :: 17.87MB