No SSO cookie

Test global de anduranță pentru noul Cayenne

voteaza
(0/ 0)
Test global de anduranță pentru noul Cayenne
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cea de-a treia generație a modelului Porsche Cayenne este gata de pornire. Noua ediție a acestui model de succes, care a reușit vânzări de peste 760.000 de unități din 2002 încoace, a trecut printr-o serie de examinări complexe și exigente.

 
 

Testele, care au avut loc pe întreg globul și în condiții extreme, au demonstrat faptul că SUV-ul îndeplinește cele mai înalte cerințe de calitate stabilite de Porsche. În condiții de temperatură care au variat de la minus 45 de grade la plus 50 de grade, prototipurile și vehiculele preserie au parcurs, în total, aproximativ 4,4 milioane de kilometri de test.

Porsche sărbătorește premiera mondială a noului Cayenne pe 29 august 2017. Noul model este o versiune complet refăcută. Sistemul de transmisie și șasiul, precum și conceptul display-ului și panoului de control au fost reproiectate pentru a spori și mai mult atât sportivitatea, cât și confortul. Obiectivul principal al acestui proces elaborat de testare este de a realiza un echilibru perfect între numeroasele componente, dintre care unele au fost dezvoltate special pentru Cayenne. Pentru noua generație Cayenne - denumită E3 în cadrul Porsche - acest proces a început încă din 2014. În plus față de simulările virtuale din ce în ce mai exacte, testarea în condiții reale este în continuare foarte apreciată la Porsche și reprezintă examinarea finală pentru fiecare model nou semnat de producătorul de automobile sport din Stuttgart.

high_cayenne_e3_examination_canada_2017_porsche_ag_1


Testarea completă a automobilului se realizează pentru a armoniza interacțiunea tuturor componentelor individuale și pentru a verifica stabilitatea operațională și funcționalitatea în utilizare. La Porsche, scopul este mereu acela de a satisface cele mai înalte standarde de calitate. Mai exact, acest proces include teste dificile de anduranță pe unitățile Hydropuls, o instalație de testare hidraulică, ce aplică vibrații artificiale atât șasiului, cât și caroseriei. Gama de teste cuprinde, de asemenea, teste de stabilitate operațională reală, atât pe carosabil, cât și off-road, la zona de testare Porsche din cadrul centrului de dezvoltare Weissach, ori teste de anduranță în interiorul și în exteriorul zonei de testare. Durata de viață a vehiculului este simulată în condiții foarte dure, care sunt puțin probabil să apară odată ce vehiculul este cumpărat de client. În condiții de zi cu zi, în traficul urban, pe drumurile de țară și pe autostrăzi, vehiculele ajung până la 240.000 km în doar câteva luni, fiind testate în schimburi.

high_cayenne_e3_examination_spain_2017_porsche_ag_2


Pentru a simula condiții extreme, prototipurile noului Cayenne sunt testate în întreaga lume, inclusiv pe piste de curse folosite în mod tradițional de Porsche pentru a testa toate modelele sale: în Germania, sunt folosite Hockenheimring și dificila Nürburgring-Nordschleife. În Italia, automobilele sunt testate prin funcționare continuă pe pista de mare viteză de 12,6 kilometri de la Nardò. Materialele, senzorii și compo-nentele electronice trebuie să-și dovedească calitatea și durabilitatea în diferite condiții climatice - până la plus 50 grade Celsius pe dunele de nisip din Dubai (EAU) și pe versanții prăfuiți din Death Valley (SUA), precum și până la minus 45 de grade Celsius, pe gheață și zăpadă, în Alaska (SUA). Cea de-a treia generație Cayenne a trebuit, de asemenea, să îndure traficul greoi în clima fierbinte și umedă din orașele Chinei, dar a rulat și pe piste superioare de testare în Suedia, Finlanda și Spania, și a fost transportată în Africa de Sud, Japonia și Noua Zeelandă pentru teste extinse pe carosabil și offroad.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4234 :: 17.88MB