Producatorul sud-coreean, cunoscut pentru construirea unora dintre cele mai urate masini in ultima vreme, Ssangyong, a lansat versiunea de productie a modelului SUT 1Concept, care a avut premiera la Geneva anul trecut, pe piata sa de origine.
Noul Korando Sport, care inlocuieste Actyon Sport, este un SUV cu patru usi, pickup, descris de catre compania coreeana ca un vehicul utilitar de agrement (LUV).
Cu un look mai conventional decat Musso Sport si Actyon Sport, Korando Sport nu va castiga totusi nici un concurs de frumusete.
Puterea Korando Sport vine de la un motor diesel de 2.0 litri e-XDi200 care genereaza 155 CP si un cuplu maxim de 358 Nm, iar consumul de combustibil este de 6.4 l/100 km. Masina va putea fi cumparata cu tractiune spate sau 4x4.
Ssangyong, care a fost achizitionat recent de gigantul indian Mahindra & Mahindra Ltd., a declarat ca motorul diesel respecta normele Euro5.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!