No SSO cookie

Spectaculosul MINI by DSQUARED² pentru Life Ball 2011

voteaza
(0/ 0)
Spectaculosul MINI by DSQUARED² pentru Life Ball 2011
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dean si Dan Caten, binecunoscuti drept tandemul de designeri DSQUARED², au pregatit modelul special MINI care va fi prezentat in acest an la Life Ball, eveniment ce va avea loc la 21 mai.

 
 

Cu incepere din 2001, un MINI al carui aspect a fost conceput de designeri renumiti la nivel mondial a reprezentat elementul principal al evenimentului caritabil Life Ball. Anul acesta, pentru a unsprezecea oara consecutiv, producatorul de automobile MINI sustine cel mai mare eveniment caritabil din Europa pentru lupta impotriva SIDA. La fiecare editie, o editie speciala a legendarului MINI este produs pentru Life Ball, iar incasarile obtinute sunt folosite in proiecte de combatere HIV si/sau SIDA.

Dean si Dan sunt fani declarati ai marcii MINI de multa vreme. In aprilie 2010, pornind de la sloganul "Time to pack my... MINI Countryman", au echipat cel mai recent model MINI cu optiunile lor in ceea ce priveste echipamentele esentiale de calatorie astfel incât sa aiba drumetia perfecta. Cei doi frati si-au exprimat de mai mult timp dorinta de a realiza designul unui MINI Cooper S in stilul lor specific. Dean si Dan au fost extrem de incântati de misiunea primita: "Daca am fi fost o masina, am fi fost masiva si robusta. Exemplarul nostru MINI Red Mudder este o reflectie clara a acestui gand. Cu frunze de artar pe ambele usi si cu emblema DSQUARED² pe scutul fata si pe roti, este clar ca stilul nostru este inconfundabil."

In ultimii ani, designeri precum Agent Provocateur, Donatella Versace, Diesel, Missoni si Gianfranco Ferre au trecut la plansa de desen si au conceput designul unui MINI pentru Life Ball. A 19-a editie Life Ball va avea loc la Viena, la 21 mai, si, ca intotdeauna, va atrage celebritati de pretutindeni.

Angajamentul social BMW Group.

Masurile globale de combatere a HIV si/sau SIDA reprezinta unul dintre elementele principale ale politicii sociale si corporate pe care o desfasoara BMW Group. Implicarea companiei in Africa de Sud este extrem de variata, implicand un vast program la locul de munca pentru angajati si familiile lor, precum si numeroase alte proiecte in comunitatile locale si nu numai. De asemenea, producatorul de automobile este angajat in combaterea acestei pandemii si in alte tari afectate, precum Thailanda sau China. Statutul de membru al Global Business Coalition pentru HIV/SIDA (GBC) subliniaza angajamentul pe termen lung in diferite locatii.

Cronologie MINI Life Ball.

2001 - MINI camuflat, evenimentul a precedat lansarea pe piata

2002 - MINI Caritabil
Cu autografe din partea unor celebritati germane, austriece si internationale (de exemplu Elton John, No Angels, Heidi Klum, Emma Sjöberg, Mavie Hörbiger)

2003 - MINI by Missoni
MINI Hatch creat de Angela Missoni

2004 - MINI by Ferre
MINI Cabriolet creat de Gianfranco Ferre

2005 - MINI by Versace
MINI Cabriolet creat de Donatella Versace

2006 - MINI by Diesel
MINI Cabriolet creat de Diesel / Renzo Rosso

2007 - MINI by Testino
MINI Hatch creat de fotograful profesionist Mario Testino

2008 - MINI by Agent Provocateur
MINI Clubman creat de Agent Provocateur / Joseph Corre

2009 - MINI by The Blonds
MINI Cabriolet creat de The Blonds pentru Katy Perry

2010 - MINI by Diane von Furstenberg, Kenneth Cole si Francisco Costa of Calvin Klein Collection
MINI Hatch creat de Diane von Furstenberg
MINI Cabriolet creat de Kenneth Cole
MINI Countryman creat de Francisco Costa of Calvin Klein Collection

2011 - MINI by DSQUARED²
MINI Hatch creat de Dean si Dan Caten

Life Ball 2011.

Anul acesta se vor implini 30 de ani de la descoperirea virusului HIV in 1981. De-a lungul acestor trei decenii, progrese importante s-au facut in domeniul cercetarii si prevenirii. in ciuda acestor progrese, HIV ramane, in multe tari, o provocare semnificativa pentru politica de sanatate si dezvoltare. Anual, milioane de oameni sunt infectati cu HIV. Misiunea evenimentului Life Ball este aceea de a atrage atentia asupra acestui pericol si de a conduce campania pentru toleranta, educare si solidaritate.

DSQUARED².

Ambitie, arta in croitorie si simtul critic pentru detalii, aflate intr-o combinatie inteligenta, sunt calitatile de baza ale filosofiei DSQUARED², care au dat un nou sens si o alternativa conceptului de lux. Gemenii canadieni Dean si Dan Caten si-au lansat prima colectie pret-a-porter in 1995 si au obtinut, inca de la inceput, un succes extraordinar in rândul presei si a celebritatilor internationale, printre care se numara Madonna, Lenny Kravitz, Rihanna, Britney Spears, Justin Timberlake, Usher, Beyonce, Christina Aguilera sau David Beckham. In plus, brandul colaboreaza cu succes si cu lumea sportului: dupa o cooperare de trei ani cu Juventus, costumele oficiale ale FC Barcelona au fost create in ultimii doi ani de DSQUARED². Marca a primit numeroase premii si recunoasteri atât in Canada, cât si pe mapamond. in luna septembrie a anului trecut, Dean si Dan Caten au primit propria lor stea pe prestigiosul Walk of Fame din Toronto si, cu ocazia Jocurilor Olimpice de Iarna de la Vancouver (2010), cei doi au fost alesi "Headline Talent Costume Designers" pentru ceremoniile de deschidere, respectiv de inchidere. Recent, gemenii canadieni si-au facut debutul si in lumea presei: ei sunt prezentatorii "Launch my Line" - un reality show a carui actiune se desfasoara in jurul modei si este difuzat de canalul american Bravo TV. Pe lânga aceasta, cei doi sunt si prezentatori la Sirius XM Radio. Echipa DSQUARED² creeaza colectii pentru barbati si femei, accesorii, ochelari si parfumuri. in prezent, DSQUARED² are magazine monomarca la Milano, Capri, Kiev, Hong Kong, Cannes, Dubai, Singapore, Monte Carlo, Atena, Salonic, Shanghai si Beijing.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1289 :: 17.79MB