No SSO cookie

Skoda trece de la bine la mai bine

voteaza
(0/ 0)
Skoda trece de la bine la mai bine
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cota de piata crescuta in toate regiunile de vanzare – Cota de piata la nivel mondial: 1,4%

 
 

Skoda continua traseul de succes, inregistrand un nou record de vanzari in anul financiar 2011. Vanzarile marcii au crescut cu 15,3%, la un nou record al tuturor timpurilor, de 879.200 de autovehicule. Livrarile catre clienti au crescut in 2011 cu circa 116.000 de unitati, ceea ce se traduce printr-o crestere la peste 1,4% din cota de piata mondiala (2010: aproape de 1,3%).

Intre ianuarie si decembrie 2011, Skoda a comercializat, la nivel mondial, 879.200 de autovehicule (2010: 762.200). In timp ce piata mondiala a crescut cu 5,1% (aproape 62 de milioane de autovehicule), Skoda a depasit ritmul industriei de profil, avansand cu 15,3%. Marca a facut progrese semnificative in China, India si Rusia. In multe alte piete individuale, din Europa, ca si din restul lumii, Skoda a atins un nou record anual.

De asemenea, Skoda a reusit sa-si creasca livrarile pe toate pietele din lume. De exemplu, in Europa Centrala si de Est, livrarile au crescut la 231.600 de unitati (2010: 194.800, +18,9%), iar in regiunea Asia/Pacific la 256.100 de autovehicule (2010: 203.300 +26%) in anul financiar 2011. “In 2011, Skoda a vandut mai multe autovehicule ca niciodata,” declara Jurgen Stackmann, membru in consiliul de administratie Skoda, responsabil pentru vanzari si marketing, adaugand: “Am inregistrat cresteri in fiecare regiune si ne-am consolidat pozitia pe piete.”

“Acesta a fost anul in care am implementat, pentru prima data, strategia de crestere 2018 si am facut acest lucru intr-un mod impresionant,” declara Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, CEO Skoda. “In mod clar am castigat viteza si am obtinut noi recorduri de vanzari. De asemenea, ne-am imbunatatit foarte mult capacitatea de productie, vanzarile si prezenta pe pietele internationale si am castigat, inca o data, teren, atat pe piata proprie cat si in pietele aflate in curs de dezvoltare din Europa.”

879.200 de autovehicule livrate, la nivel mondial, in anul financiar 2011, marcheaza un record al tuturor timpurilor si se traduce printr-o cota de piata totala de 1,4%. Urmatorul tel pentru Skoda este definit in mod clar: pana in 2018, vanzarile la nivel mondial trebuie sa creasca la cel putin 1,5 milioane de unitati, anual. “Compania a pus, in 2011, baze excelente, pentru a reusi acest lucru. In 2012 vom continua sa extindem semnificativ gama de modele Skoda si sa consolidam activitatile noastre, atat in Europa cat si pe celelalte piete internationale,” declara Prof. Vahland.

In anul financiar 2011, Skoda a obtinut un nou record si in Rusia: 74.100 de automobile vandute (2010: 45.600), ceea ce echivaleaza cu o crestere de 62,5%.

In China, vanzarile au continuat sa arate ca marca se situeaza pe o panta ascendenta, crescand, in anul financiar 2011, cu 21,9%, la 220.100 de unitati.

Rapid, introdus in India in luna noiembrie, a avut un start bun pe piata si a fost ales imediat masina de familie a anului, in aceasta tara. Piata din India, un stalp important pentru strategia de crestere a marcii, a demonstrat o dezvoltare foarte pozitiva pe tot parcursul anului financiar 2011, vanzarile Skoda crescand cu 49,9%, la peste 30.000 de unitati.

Skoda se extinde si investeste in modele noi, in piete si capacitati. Parte integranta din acest proces, fabrica principala din Mlada Boleslav va fi extinsa considerabil in 2012. La terminarea acestei extinderi, pe langa popularele Fabia si Octavia, uzina va produce si un al treilea model. In paralel, capacitatile de productie pentru Octavia, la aceasta uzina, vor creste de la 800 la 1.200 de autovehicule pe zi. De la finele lui 2012, uzina Vrchlabí a companiei Skoda, situata in Republica Ceha, va incepe productie transmisiilor DSG cu dublu ambreiaj pentru marcile din Grupul VW: Volkswagen, SEAT si Audi.

La uzina din Rusia a Grupului VW, situata in Nizhny Novgorod, VW Group Russia va fabrica modelul SKODA Yeti, impreuna cu partenerul rus GAZ. Iar in China, ambele joint venture VW Group vor investi, pana in 2016, circa 14 miliarde de euro, in noi uzine si produse. In prezent, in China sunt fabricate Skoda Fabia, Octavia si Superb, iar Yeti va fi adaugat in 2013. Aceste investitii vor pava calea pentru cresterea companiei din anii urmatori.

“Suntem foarte increzatori in ceea ce priveste dezvoltarea pozitiva din viitor. De aceea investim si mai mult in fabricile noastre, atat pe piata de provenienta cat si in strainatate, dar investim totodata si in extinderea organizatiilor noastre de vanzari in toate regiunile. Si, desigur, vrem sa ne intrecem competitorii,” explica Stackmann, membru in consiliul de administratie Skoda, responsabil pentru vanzari si marketing.

Modelul subcompact Citigo si modelul compact din India, Rapid, au fost lansate cu succes, la finalul anului 2011, fiind primele modele din ofensiva modelelor Skoda. Pentru Skoda, Citigo reprezinta o deschidere catre segmentul subcompact, aflat intr-o dezvoltare rapida – in 2011, lansarea a avut loc doar in Republica Ceha, mai multe tari urmand din 2012. Rapid este si un element crucial in strategia de crestere a marcii, insemnand prezenta Skoda pe cel mai mare segment de piata din India.

Livrarile catre clienti in 2011 (Modele Skoda, in comparatie cu 2010):

Octavia (372.900 autovehicule/plus 16,9%)

Fabia (266.800 autovehicule /plus 16,5%)

Superb (116.700 autovehicule /plus 18,1%)

Yeti (70.300 autovehicule /plus 33,7%)

Roomster (36.000 autovehicule /plus 11,4%)

Rapid/India (1.700 autovehicule)

Citigo/Republica Ceha (peste 500 autovehicule)

 

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2954 :: 22.2MB