No SSO cookie

Raliul Janner dominat de masinile Skoda Fabia Super 2000

voteaza
(0/ 0)
Raliul Janner dominat de masinile Skoda Fabia Super 2000
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Kopecky & Dresler de la Skoda Motorsport au castigat evenimentul de deschidere al Campionatelor European si Ceh

 
 

Sustinut in imprejurimile orasului austriac Freistadt, Raliul Janner, evenimentul de deschidere al Campionatelor European si Ceh, a fost dominat de SKODA Motorsport si masinile Fabia Super 2000.

Dupa un spectacol dramatic, Jan Kopecky si Pavel Dresler de la Skoda Motorsport au castigat, iar coechipierii lor, Juho Hanninen si Mikko Markkula, au ocupat locul secund. In plus fata de succesul echipei de fabrica, Raimund Baumschlager, intr-o masina Fabia Super 2000 privata, a terminat cursa pe locul patru, la numai 0,2 secunde in urma celui de-al treilea clasat Beppo Harrach. Evenimentul a oferit conditii aspre, de iarna, adica ninsori abundente si un traseu acoperit de gheata.

Inca de la inceput, pilotii au fost nevoiti sa faca fata unor conditii tipice anotimpului rece – drumurile erau acoperite, in multe locuri, cu zapada si gheata, ceea ce a crescut nivelul de dificultate, mai ales pentru cei care au aparut primii pe traseu. In special, Juho Hanninen, de la Skoda Motorsport, care are Nr. 1 pe masina, a trebuit sa lupte din greu.

In prima zi, Hanninen a oferit un final care a taiat respiratia multora dintre spectatori, urcand de pe pozitia 16 pana pe primul loc la finalul primei etape. Cu toate acestea, caderile persistente de zapada l-au facut sa piarda conducerea in cea de-a doua etapa - din pozitia de lider dupa prima zi, Juho a fost, din nou, primul pilot care a plecat pe traseul acoperit cu zapada si gheata si a pierdut secunde valoroase “curatand” pista.

Avand in vedere conditiile dure pe care a trebuit sa le infrunte, locul doi pe care l-a obtinut este intr-adevar un rezultat extraordinar. Coechipierul sau, Jan Kopecky, care are un nou copilot in acest sezon, Pavel Dresler, a avut tot un numar mic la start si astfel s-a regasit intr-o situatie la fel de dificila in ziua 1. Totusi, a reusit sa urce de pe locul cinci pe locul trei, dupa prima etapa. Pastrandu-si ritmul si in ziua 2, Kopecky si Dresler au preluat conducerea dupa cea de-a treia etapa, de sambata, iar la final au castigat raliul.

Directorul Skoda Motorsport, Michal Hrabanek: “Aceasta a fost prima noastra participare la Raliul Janner si este un eveniment de iarna cu adevarat dificil si imprevizibil. Am avut un start bun in acest sezon prin castigarea primelor doua locuri”.

Jan Kopecky: “Conditiile au fost dure pe tot parcursul acestui eveniment, dar performantele noastre s-au imbunatatit treptat. As dori sa multumesc intregii echipe pentru pregatirea perfecta a masinii. Este minunat ca eu si noul meu copilot, Pavel Dressler, sarbatorim victoria in acest raliu dificil, chiar la inceputul noului sezon”.

Juho Hanninen: “Am inceput ziua a doua din pozitia de lideri, dar caderile abundente de zapada au avut un impact negativ asupra vitezei noastre. In orice caz, Raliul Janner este un eveniment minunat, dar dificil, iar faptul ca am ocupat locul doi aici este un rezultat cu adevarat bun”.

In plus fata de programul principal, Raliul Janner a inclus pe agenda sa si o ceremonie pentru castigatorii editiei 2011 a Campionatului din zona Europeana. Castigatorii din zona Europei de Sud-Vest sunt Juho Hanninen si Mikko Markkula de la Skoda Motorsport, iar coechipierii lor Jan Kopecky si Petr Stary au terminat pe locul trei.

 

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2959 :: 22.2MB