Investigația a vizat ciclurile de testare JC081 și WLTC2, iar rezultatele raportului sunt:
Mazda a decis să ia următoarele măsuri pentru a preveni repetarea situației:
Mazda acceptă că erorile s-au produs în cazul unui număr mic de teste și situația a fost identificată rapid, luându-se măsuri pentru a evita repetarea sa în viitor.
* Situația în care viteza unui vehicul se abate din parametrii de viteză specificați în standardele de testare
1 JC08: Reglementarea japoneză privind emisiile din 2005 a introdus un nou ciclu de test pe banc de testare dinamometrică, JC08, pentru vehicule ușoare (<3500 kg). Testul reprezintă conducerea în traficul urban aglomerat, incluzând perioadele de ralanti și alternarea frecventă între accelerare și decelerare. Măsurarea se face de două ori, cu pornire la rece și cu pornire la cald. Testul este utilizat pentru măsurarea emisiilor și determinarea consumului de combustibil pentru vehiculele pe benzină și motorină.
2 WLTC: The Worldwide harmonized Light vehicles Test Cycles (WLTC - Ciclurile de Testare a Autovehiculelor Ușoare Armonizate la Nivel Mondial) sunt teste pe banc de testare dinamometrică pentru determinarea emisiilor și a consumului de carburant la vehiculele ușoare. Testele au fost elaborate de grupul ONU ECE GRPE (Working Party on Pollution and Energy - Grupul de lucru pentru poluare și energie). Ciclurile WLTC fac parte din Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures (WLTP - Procedura de Testare a Autovehiculelor Ușoare Armonizată la Nivel Mondial), publicate ca normă tehnică globală nr. 15 (GTR 15) a UNECE. În timp ce acronimele WLTP și WLTC sunt uneori utilizate alternativ, procedurile WLTP definesc o serie de alte proceduri - în plus față de ciclurile de testare WLTC - care sunt necesare pentru a omologa un vehicul.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!