Proton, proprietarul malaezian al Lotus, a dat o declaratie in care respinge rapoartele care au aparut in mass-media si care spuneau ca este planificata vanzarea unei parti din actiunile constructorului britanic de masini sport.
Iata ce a declarat compania: "Pretinsa vanzare dintre Group Lotus si Genii Capital este neadevarata si rapoartele sunt foarte speculative. Relatia dintre Proton si Lotus Group este la fel de buna ca oricand"
In ciuda vanzarilor proaste, Proton a subliniat faptul ca isi mentine angajamentul de a redresa Lotus si isi "canalizeaza toata energia si eforturile" pentru a dezvolta noi produse ale brandului.
Lotus intentioneaza sa-si extinda gama prin lansarea a nu mai putin de sase noi modele in urmatorii patru ani, incepand cu Esprit in 2013 care dispune de un motor V8. Va fi urmat de Elan si City Car Concept. Apoi, in 2014 va fi prezentat Elite iar in 2015 noul Elise si Eterne.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!