Noul model din gamele Boxster și Cayman îmbină motorul boxer turbo, cu patru cilindri, de 220 kW (300 CP) cu o experiență de condus intensă, tipică Porsche. Caracterul de înaltă performanță al modelelor T este evidențiat de un pachet extins de echipare, care include jante din aliaj, de 20 inchi, șasiul sport PASM coborât cu 20 mm – oferit împreună cu motorul turbo de 2,0 litri pentru prima dată în această gamă – schimbătorul de viteze mai scurt, pe care treptele de viteză sunt gravate în roșu, și pachetul Sport Chrono. Aceste caracteristici sunt disponibile numai în combinație cu motorul de bază de pe 718 T. Porsche a echipat atât modelul Boxster, cât și modelul Cayman cu o cutie de viteze cu șase trepte și cu Porsche Torque Vectoring (PTV), inclusiv diferențialul blocabil mecanic pe puntea spate. Transmisia Porsche cu dublu ambreiaj (PDK) este, de asemenea, disponibilă opțional.
Exteriorul Porsche 718 T se afirmă prin aspectul său puternic. Cu jante din aliaj de 20 de inchi, pictate în finisaj high-gloss Titanium Grey, combinate cu șasiul sport PASM, coborât cu 20 mm, mașina sport arată pur și simplu spectaculos pe șosea. Oglinzile laterale în finisaj Agate Grey, împreună cu logo-urile „718 Boxster T” sau „718 Cayman T” conferă o personalitate aparte sportivei, care poate fi ușor identificată și din spate, datorită evacuării sport poziționate central, cu țevi duble de eșapament în finisaj cromat negru. În ceea ce privește culorile exterioare, clienții pot alege finisajul negru, alb, Indian Red, Racing Yellow, precum și Carrara White, Deep Black și GT Silver Metallic. Porsche oferă, de asemenea, nuanțele Lava Orange și Miami Blue ca finisaje speciale. În funcție de echipare, clienții 718 T se pot bucura de un avantaj de preț de 5-10% comparativ cu un model de bază cu echipare similară.
Pachetul Sport Chrono, inclus ca dotare standard pentru modelul 718 T, oferă modurile de condus Normal, Sport, Sport Plus și modurile de condus individuale, care pot fi selectate cu ajutorul comutatorului de pe volan. Modurile Sport și Sport Plus activează caracteristici sport atât ale sistemului de management al motorului, cât și ale accelerației, funcția automată cu dublu ambreiaj fiind disponibilă pe măsură ce se trece într-o treaptă inferioară de viteză, cu ajutorul transmisiei manuale. Sport Plus asigură o și mai bună manevrare a modelului 718 T, printr-o configurație mai sportivă a Porsche Active Stability Management (PASM), prin poziționarea adaptivă a caroseriei Porsche Active Drivetrain Mounts (PADM) și prin transmisia Porsche cu dublu ambreiaj, disponibilă opțional. În combinație cu PDK, sunt, de asemenea, disponibile funcția Launch Control și butonul Sport Response din centrul comutatorului destinat modurilor de condus.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!