No SSO cookie

ANALIZĂ COMPLETĂ: Noul Porsche 718 T

voteaza
(0/ 0)
ANALIZĂ COMPLETĂ: Noul Porsche 718 T
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Prin modelul 718 T, Porsche transferă designul purist al modelului 911 T din 1968 pe gama sa de mașini sport cu două locuri.

 
 

Noul model din gamele Boxster și Cayman îmbină motorul boxer turbo, cu patru cilindri, de 220 kW (300 CP) cu o experiență de condus intensă, tipică Porsche. Caracterul de înaltă performanță al modelelor T este evidențiat de un pachet extins de echipare, care include jante din aliaj, de 20 inchi, șasiul sport PASM coborât cu 20 mm – oferit împreună cu motorul turbo de 2,0 litri pentru prima dată în această gamă – schimbătorul de viteze mai scurt, pe care treptele de viteză sunt gravate în roșu, și pachetul Sport Chrono. Aceste caracteristici sunt disponibile numai în combinație cu motorul de bază de pe 718 T. Porsche a echipat atât modelul Boxster, cât și modelul Cayman cu o cutie de viteze cu șase trepte și cu Porsche Torque Vectoring (PTV), inclusiv diferențialul blocabil mecanic pe puntea spate. Transmisia Porsche cu dublu ambreiaj (PDK) este, de asemenea, disponibilă opțional.

high_718_boxster_t_2018_porsche_ag_2

 

În mod tradițional, la modelele Porsche, „T” vine de la „Touring” și simbolizează plăcerea de a conduce în cea mai pură formă. Modelul 718 T se va simți cel mai în largul său pe șoselele virajate din afara orașelor, având ca scop final să livreze bucuria nealterată a condusului dinamic. Sportiva cu două locuri reflectă această filozofie printr-o gamă de caracteristici aparte, care include mânerele textile negre ale portierelor, precum și scaunele sport cu reglare electrică în două direcții, cu secțiuni centrale Sport-Tex negre și cu logo-ul „718” brodat pe tetiere.

Modulul Porsche Communication Management (PCM) a fost înlocuit de un compartiment de depozitare generos, deși clienții care nu doresc să renunțe la sistemul de entertainment îl pot comanda fără costuri suplimentare. Împreună, aceste măsuri compensează greutatea suplimentară creată prin instalarea filtrului de particule pentru benzină (GPF).

high_718_cayman_t_718_boxster_t_2018_porsche_ag

 

La interior, caracterul noului 718 T este pus în valoare printr-o serie de accente vădit sportive: căptușeala luxoasă și tapițeria din piele se traduc printr-o aderență sporită a volanului sport GT ergonomic, de 360 de milimetri, cu comutator pentru schimbarea modurilor de condus integrat. Logo-urile „Boxster T” sau „Cayman T” ornează panoul negru de instrumente. Elementele decorative de pe bord și de pe consola centrală strălucesc în finisaj negru lucios. Logo-urile „Boxster T” sau „Cayman T” apar, de asemenea, pe plăcuțele pragurilor laterale.Foto: Porsche

Exteriorul Porsche 718 T se afirmă prin aspectul său puternic. Cu jante din aliaj de 20 de inchi, pictate în finisaj high-gloss Titanium Grey, combinate cu șasiul sport PASM, coborât cu 20 mm, mașina sport arată pur și simplu spectaculos pe șosea. Oglinzile laterale în finisaj Agate Grey, împreună cu logo-urile „718 Boxster T” sau „718 Cayman T” conferă o personalitate aparte sportivei, care poate fi ușor identificată și din spate, datorită evacuării sport poziționate central, cu țevi duble de eșapament în finisaj cromat negru. În ceea ce privește culorile exterioare, clienții pot alege finisajul negru, alb, Indian Red, Racing Yellow, precum și Carrara White, Deep Black și GT Silver Metallic. Porsche oferă, de asemenea, nuanțele Lava Orange și Miami Blue ca finisaje speciale. În funcție de echipare, clienții 718 T se pot bucura de un avantaj de preț de 5-10% comparativ cu un model de bază cu echipare similară.

high_718_boxster_t_2018_porsche_ag_4

 

Motorul boxer turbo, de 220 kW (300 CP), accelerează puternic noul Porsche 718 T, generând până la 7.500 rpm. Motorul turbo cu patru cilindri, de 2,0 litri, atinge cuplul maxim de 380 Nm la 2.150 rpm, iar vehiculul are o greutate neîncărcată de 1.350 kg (cu PDK: 1.380 kg). Datorită unui raport greutate-putere de 4,5 (4,6) kg/CP, sportiva poate accelera de la 0 la 100 km/h în 5,1 (respectiv 4,7) secunde. Viteza maximă a vehiculului este de 275 km/h.

Pachetul Sport Chrono, inclus ca dotare standard pentru modelul 718 T, oferă modurile de condus Normal, Sport, Sport Plus și modurile de condus individuale, care pot fi selectate cu ajutorul comutatorului de pe volan. Modurile Sport și Sport Plus activează caracteristici sport atât ale sistemului de management al motorului, cât și ale accelerației, funcția automată cu dublu ambreiaj fiind disponibilă pe măsură ce se trece într-o treaptă inferioară de viteză, cu ajutorul transmisiei manuale. Sport Plus asigură o și mai bună manevrare a modelului 718 T, printr-o configurație mai sportivă a Porsche Active Stability Management (PASM), prin poziționarea adaptivă a caroseriei Porsche Active Drivetrain Mounts (PADM) și prin transmisia Porsche cu dublu ambreiaj, disponibilă opțional. În combinație cu PDK, sunt, de asemenea, disponibile funcția Launch Control și butonul Sport Response din centrul comutatorului destinat modurilor de condus.

O caracteristică specială a acestui model este cutia de viteze cu tampoane active – sistemul PADM, care minimizează vibrațiile din zona motorului/ a cutiei de viteze și reduce mișcările care ar putea afecta dinamica de condus, ca urmare a masei totale a sistemului de propulsie. Comportamentul de condus devine considerabil mai precis și mai stabil atunci când mașina are o încărcătură mai mare și în curbe strânse. Confortul la volan nu este afectat pe drumurile denivelate.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3119 :: 17.87MB