No SSO cookie

Pilotii din Citroen Racing Trophy pe podium la Raliul Argesului

voteaza
(0/ 0)
Pilotii din Citroen Racing Trophy pe podium la Raliul Argesului
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

La startul Raliului Argesului, etapa a doua din Campionatul National de Raliuri au fost prezenti toti cei patru piloti inscrisi in Citroen Racing Trophy Romania 2010.

 
 

Danny Ungur, Alex Filip, Vlad Cosma si Nistor Duval au castigat in total 13.500 Euro la Raliul Argesului, prima etapa din Campionatul National de Raliuri inclusa in Citroen Racing Trophy Romania. La startul Raliului Argesului, etapa a doua din Campionatul National de Raliuri Dunlop, au fost prezenti toti cei patru piloti inscrisi in Citroen Racing Trophy Romania 2010.


Dupa 92,7 kilometri de proba speciala, Danny Ungur, Alex Filip, Vlad Cosma si Nistoru Duval s-au clasat pe locurile 2,3,4, respectiv 5 la grupa A.


Citroen Racing Trophy are un concept total diferit de orice alta competitie monomarca organizata pana acum. Trofeul a fost creat pentru a-i ajuta pe toti pilotii care concureaza cu modelele Citroen C2R2 si Citroen C2R2 Max, iar sistemul de premii cred ca este mai mult decat motivant. Experienta avuta pana acum in alte tari, unde trofeul a intrat in al doilea an de existenta, a demonstrat ca de la un an la altul numarul participantilor s-a dublat. Sunt sigur ca acest lucru se va intampla si in Romania. In plus, din acest sezon, am introdus si un sistem de punctaj care are doar rolul de a-i diferentia pe pilotii inscrisi in Citroen Racing Trophy si de a le acorda primilor trei clasati, la finalul anului, premii suplimentare”, a spus Jean-Francois Liennere,coordonatorul Citroen Racing Trophy, prezent si el la Raliul Argesului 2010.


Danny Ungur a avut un inceput mai ezitant, din cauza unor probleme de comunicare, dar dupa probele speciale in coborare a urcat pe locul 2 la grupa A, pozitie pe care nu a mai cedat-o pana la final. Locul 2 la grupa A inseamna, pentru Danny Ungur, 4.500 Euro si 10 puncte in Citroen Racing Trophy Romania.


Conceptul Citroen Racing Trophy este extrem de intersant si mi-ar placea sa vad cat mai multi piloti tineri care sa se inscrie in acest trofeu”, a spus Danny Ungur. Alex Filip si Bogdan Iancu, singurul echipaj care concureaza cu modelul Citroen C2R2, au avut un parcurs foarte bun si si-au atins obiectivul cu care au luat startul in acest raliu si anume, o clasare pe podium. „Nu cred ca puteam mai mult in aceasta etapa cu modelul C2R2. Lipsa de putere, in comparatie cu celelalte masini, s-a simtit mai ales pe urcare. Tocmai de aceea sunt foarte multumit de rezultat si sper ca de la etapa urmatoare sa luam si noi startul cu un C2R2 Max”, a spus Alex Filip, care pentru clasarea din Raliul Argesului a primit 3.750 Euro.


Vlad Cosma si Florin Dorca s-au luptat tot timpul pentru un loc pe podium la grupa A, dar din cauza unei pene de cauciuc au fost nevoiti sa se multumeasca, la final, cu pozitia a patra si 3.000 Euro in Citroen Racing Trophy Romania. „Am avut o evolutie buna in acest raliu si in sapte probe speciale, din cele 11, am fost cel mai rapid echipaj pe o masina Citroen. Masina s-a comportat perfect si sunt sigur ca la urmatoarea etapa vom fi pe podium”, a spus Vlad Cosma.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1703 :: 17.79MB