Se pare ca recordul de la Nurburgring pentru un vehicul electric realizat in august a fost doar inceputul pentru Toyota, care doreste reintrarea in lumea sporturilor cu motor.
Divizia de curse acompaniei, Toyota Motorsport, a anuntat ca va intra din 2012 in Campionatul Mondial de Anduranta, care, pentru prima data, este organizat atat de catre FIA cat si de ACO, clubul care organizeaza cursa de 24 de ore de la Le Mans si Intercontinental Le Mans Series.
Compania japoneza va dezvolta un hibrid, pe benzina si electric, care va concura in clasa LMP1 de top. Sasiul va fi construit de Toyota Motorsport in Germania, la sediul central, care anterior a servit ca baza de Formula 1, in timp ce sistemul de propulsie hibrid va fi proiectat in Japonia.
Seful Toyota pentru activitati motorsport, Tadashi Yamashima, a comentat: "Am concurat la Le Mans si inainte, dar prin utilizarea tehnologiei hibrid, participarea noastra in 2012 va fi complet noua. Vrem sa facem istorie la cursa de 24 de ore de la Le Mans, precum si in Campionatul Mondial de Anduranta FIA, prin utilizarea tehnologiei noastre hibride."
In scopul de a face acest lucru, hibridul Toyota va trebui sa-l depaseasca pe actualul castigator Audi , precum si pe Peugeot, ambele concurand in clasa LMP1.
Producatorul japonez spera ca incercarea de la Le Mans va da rezultate mai bune decat ultimele sale incercari de la sfarsitul anilor '90, unde a concurat cu un GT, care a fost rapid, dar nu suficient pentru a castiga.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!