Juriul a fost format din citiori ai revistelor „Auto Bild” si „Bild am Sonntag”, precum si experti auto din 15 tari.
Premiul reprezinta o prestigioasa distinctie pentru Peugeot 3008 Hybrid4, primul crossover diesel hibrid din lume, care va fi disponibil pe piata europeana in primul trimestru al anului 2012.
Premiul i-a fost inmanat lui Jean-Marc Gales, vice-presedinte executiv Peugeot-Citroen, care a declarat: “Suntem extrem de mandri de acest premiu, pe care l-am primit doi ani consecutiv, dupa cel pentru iOn in 2010. Cred ca tehnologia diesel Hybrid4 va deveni curand etalonul industriei auto, asa cum au facut-o inainte motorul HDi si filtrul de particule, precum si tehnologia Stop&Start HDi lansata anul trecut.”
Combinand avantajele unui motor electric cu performantele unui motor diesel cu combustie interna, trenul de rulare HYbrid4 ofera o reducere senzationala a consumului de carburant (aproximativ 30% fata de un vehicul diesel traditional) si a emisiilor de CO2.
200 CP, 3.8 l / 100 km consum si 99 g / km emisii CO2
Puntea fata a modelului Peugeot HYbrid4 este pusa in miscare de un motor diesel de 163 CP, echipat standard cu filtru de particule, in timp ce puntea spate beneficiaza de un motor electric de 37 CP, rezultand astfel tractiunea integrala.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!