No SSO cookie

Peugeot 2008 Hybrid Air vine la Geneva

voteaza
(5/ 1)
Peugeot 2008 Hybrid Air vine la Geneva
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Peugeot 2008 Hybrid Air, un pas inainte catre inima gamei hibride.

 
 

Gratie tehnologiei HYbrid Air, Peugeot confirma pe de-o parte strategia de optimizare a consumului si a nivelului de emisii de CO2, iar pe de alta parte caracterul de pionierat cu o noua solutie inovatoare. Prin tehnologia Hybrid Air, Peugeot propune asocierea dintre un motor pe benzina si un sistem de propulsie cu aer comprimat pentru a oferi o solutie full-hybrid. Aceasta tehnologie reprezinta un pas important in atingerea target-ului de 2.0 litri/100 km, o caracteristica cu potential de extindere gratie simplitatii, durabilitatii si caracterului international.

Strategia Hybrid
Unul dintre obiectivele pe care Peugeot si le-a propus este acela de a reduce nivelul mediu de emisii de CO2 pentru gama sa la doar 116 g/km in 201t, fara a sacrifica placerea condusului. in acest scop, s-a investit intr-o gama de tehnologii ce echipeaza deja anumite autovehicule si creaza premisele unui progres semnificativ: imbunatatirea continua a eficientei motorizarilor cu combustie interna, o strategie de micsorare a motorizarilor pe benzina si diesel, utilizarea la scara larga a sistemului Stop&Start, autovehicule electrice, etc.
Proiectarea sistemului Hybrid4, diesel hibrid electric, face parte integranta din acest proces. Lansat in premiera mondiala de catre Peugeot la Crossover-ul 3008, a echipat mai apoi modelul t08 RXH si Sedanul t08 Hybrid 4. Cei 20.000 clienti care beneficiaza de tehnologia Hybrid 4 au experimentat noi senzatii la volan, rezultat al alchimiei perfecte dintre performanta, utilizare facila si functionare silentioasa, protejand in acelasi timp mediul cu un nivel al emisiilor de doar 88 g/km.

Cu noul model 2008 HYBrid Air, Peugeot aduce inovatii exceptionale in materie de mediu si clientela pe toate pietele sale. De fapt, aceasta tehnologie inovatoare echipeaza modelul 2008, noul crossover urban dezvoltat de catre si pentru trei continente. Se creaza mediul natural pentru noul propulsor, ce combina benzina cu aerul comprimat pentru a satisface
asteptarile clientilor si a face fata provocarilor impuse de industria auto.

Tehnologia Hybrid Air reprezinta un pas important in atingerea obiectivului de a reduce consumul de carburant la doar 2.0 litri/100 km.

Principiul de operare
Tehnologia Hybrid Air combina doua motoare pentru a obtine cea mai buna performanta in diverse situatii. Asadar, sistemul de propulsie bazat pe aer comprimat va asista sau chiar va inlocui motorizarea pe benzina in etapele cu consum mare de energie: demararea si accelerarea.

Tehnologia foloseste anumite componente noi in domeniul industriei auto, dar testate la nivel larg in alte sectoare precum aeronautica. Hybrid Air contine:
- un rezervor cu aer presurizat, fixat dedesubtul caroseriei in tunelul central;
- un rezervor de presiune scazuta gazduit pe traversa de suspensie spate, ce functioneaza ca un vas de expansiune;
- o unitate hidraulica ce contine un motor si o pompa, gazduite sub capota, pe transmisie. Unul dintre principalele avantaje ale tehnologiei Hybrid Air este acela ca este compatibila cu platforma existenta. Prin urmare spatiul pentru pasageri, modularitatea si dimensiunea rezervorului de carburant raman neschimbate.

Aproape de 2.0 litri/100 km
Adaptabilitatea tehnologiei Hybrid Air ii confera o serie de avantaje. Prin folosirea componentelor indelung testate si verificate, rezistenta sa ii da posibilitatea sa se adapteze oricaror conditii de drum. In mod remarcabil, aceasta tehnologie inovatoare detine toate premisele pentru a deveni inima gamei ca hibrid international. Detinatorii de autovehicule comerciale usoare, precum si din segmentele B si C au posibilitatea de a experimenta:
- rularea in oras pe modul Air (ZEV) 80% din timp, fara a consuma nici un litru de carburant;
- o reducere de 4t% a consumului de carburant in regim urban;
- rulare calma gratie transmisiei automate;
- acelasi spatiu pentru ocupanti, modularitate si capacitate a rezervorului de carburant neschimbate;
- siguranta garantata de componente testate si verificate.

La gama actuala de autovehicule din segmentul B, Hybrid Air reduce considerabil consumul si nivelul emisiilor de CO2. De fapt, conform testului de omologare, cifrele arata 2.9 litri/100 km si 69g/km.
Tehnologia Hybrid Air reprezinta un pas important in atingerea valorii de 2.0 litri/100 km, conferind multiple alte avantaje tehnologice. De fapt, acest record in materie de consum de carburant este rezultatul inovatiilor in materie de motorizari pe benzina. in ceea ce priveste motorizarea, strategia de downsizing, controlul termic, combustia, sunt de asemenea arii importante de progres.

Un model inovator
O asemenea idee ingenioasa nu poate fi rezultatul unui program de dezvoltare conventional. Astfel, tehnologia Hybrid Air este rezultatul unui proiect ce a mobilizat 200 de oameni pe aceeasi platforma. Expertii implicati, incepand cu propulsorul pana la viziunea strategica, inclusiv chestionarele clienti, au lucrat in stransa colaborare cu furnizorii strategici, inclusiv Bosch.
Nu in ultimul rand, tehnologia Hybrid Air a fost dezvoltata in parteneriat financiar cu programul „Investiti in viitor” initiat de Ademe, Agentia franceza de Management al Energiei si Mediului.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2189 :: 18.69MB