No SSO cookie

Peste 200 de piese de schimb, rationalizate la Toyota

voteaza
(0/ 0)
Peste 200 de piese de schimb, rationalizate la Toyota
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pentru unii dintre noi, rationalizarea trezeste amintiri nu intotdeauna placute, insa pentru Toyota cuvantul se poate traduce fie prin respect, fie prin precautie. Astfel, potrivit unui anunt al gigantului nipon, piese de schimb pentru automobile au fost rationalizate pentru o perioada deocamdata nedeterminata.

 
 
 

Motivul este de aceasta data dezastrul provocat la inceputul acestei luni de cutremurul de 9 grade la uzinele ce produceau o parte dintre aceste piese de schimb. Este vorba despre, deocamdata, un numar de 233 de piese de schimb ce vor lipsi din lista de repere pentru o durata de cel putin 30 de zile.

 

Majoritatea modelelor fabricate de Toyota contin circa 30.000 de piese si componente diferite, iar in stocurile niponilor sunt incluse de regula aproximativ 300.000 de repere diferite. Printre cele 233 de tipuri de piese de schimb rationalizate se numara amortizoarele de soc, panourile de bord si diferite subansambluri de interior.

 

“Alocarea controlata de piese de schimb nu este in general o chestiune ce apare foarte rar la noi,” a declarat Mike Michels, purtator de cuvant al diviziei americane a lui Toyota, citat de Automotive News. “Fluxul de aprovizionare este astfel conceput incat sa absoarba intreruperi in productia acestor componente, prin crearea de stocuri la diversele companii de pe lant”.

 

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2667 :: 22.19MB