No SSO cookie

Oficial: Iata noul Toyota Prius hatchback

voteaza
(0/ 0)
Oficial: Iata noul Toyota Prius hatchback
Noutati-auto · · 4 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota prezinta noul Aqua in Japonia, comercializat in restul lumii sub denumirea de Prius C.

 
 

In sfarsit, Toyota a decis sa schimbe fata celui mai urat hibrid al sau si probabil cel mai urat vehicul hibrid care a intrat vreodata in productia de serie, cu noul Aqua, nume sub care se va comercializa in Japonia, sau Prius C, asa cum va fi cunoscut pe toate celelalte piete auto ale lumii. De fapt, nu este vorba despre o schimbare totala, ceea ce stim va ramane pe piata, Prius C este doar o varianta noua, venita sa umple golul in cererea de hatchback-uri ale modelului. Insa Prius C arata chiar  bine.


Cum spuneam Prius C se alatura ofertei Prius hibrid existente, care contine Prius clasic, noul Prius plug-in PHEV si Prius V minivan. Noul hatchback Prius, are cinci portiere si va lua locul de entry-level in oferta gamei.

Dimensiunile sale, 3.995 mm lungime, 1.69 5mm latime, 1.445 mm inaltime si ampatamentul de 2.550 mm, il aseaza dupa ultima generatie Yaris, care are "masuri" mai mici.

Prius C vine cu un sistem hibrid nou, mult mai compact, unde un motor pe benzina, de 1,5 litri, vine in completarea motorului electric de mare putere.

Si in timp ce Toyota nu a dat publictatii alte detalii, dintr-o brosura japoneza de prezentare, care a lasat informatiile sa se scurga catre public, aflam datele pentru piata japoneza: motorul de 1,5 litri produce 74 CP la 4.800 rpm si 111 Nm, in timp ce unitatea electrica dispune de 61 CP si 169 Nm. Combinate, cele doua motoare aduc 100 CP noului Prius C, insa acestea sunt date valabile numai pentru piata nipona, existand varianta ca ele sa difere pentru alte piete.

Revenind in afara granitelor japoneze, Toyota pretinde ca Prius C are un consum sub 4,7 l/100 km in trafic urban, afirmand ca "este cel mai bun consum al unei masini cu motor termic".

Inapoi pe piata japoneza, Aqua este creditat cu un consum de 2,8 l/100 km, conform testului JC08, care este deopotriva complex, dar si variat si se adreseaza traficului extrem de congestionat si tot cu 2,8 l/100 km, in testul 10-15, care este la fe de complex ca primul, insa aduce masina pana in pragul vitezei de 70 km/h. Probabil, pentru piata romaneasca, atunci cad va veni timpul, Prius C va fi oferit cu datele care asigura consumul initial, cel de 4,7 l/100 km.

Preturile nu au fost inca date publicitatii, insa Toyota promite "un pret atractiv", ce putin pentru SUA. Dintre dotarile standard spicuim: conexiune Bluetooth, comenzi pe volan, noua airbaguri, alaturi de noul sistem multimedia Entune, produs de Toyota.

Aqua va debuta la Tokyo Motor Show 2011, la sfarsitul lunii noiembrie si va intra pe piata autohtona catre sfarsitul lunii decembrie, in timp ce Prius C va debuta la Detroit Motor Show 2012, in mijlocul lunii ianuarie, cu vanzarile pentru SUA pornind din primavara.

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (4)

scris de carmenflorin

Probabil ca C vine de la Cool, pentru ca masina asta e marfa rau de tot.

scris de sims

sa vedem cat de atractiv va fi pretul

scris de cameluss

In sfarsit ,,Toyota a decis sa schimbe fata celui mai urat hibrid al sau

scris de ovyy

Noul Toyota Prius nu este mult peste cel vechi, nu imi place partea frontala, nu aduc si eu ceva nou...

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3163 :: 22.2MB