Modelul Chevrolet Spark prezintă noi îmbunătăţiri stilistice şi în materie de confort
Modelul Orlando va fi disponibil cu un motor supraalimentat pe benzină de 1,4 litri
Şi, pe măsură ce marca lansează noi produse pe piaţă, portofoliul său actual de autoturisme prezintă îmbunătăţiri care au rolul de a spori raportul calitate/preţ, spre satisfacţia cumpărătorilor.
Modelul Spark
Autovehiculul Spark a fost construit pentru a fi incisiv şi expresiv, iar designul său revitalizat duce această filosofie la un nivel superior. Grila dublă a radiatorului şi bara de protecţie faţă reproiectate, precum şi capacele farurilor şi proiectoarele de ceaţă restilizate se îmbină în mod armonios pentru a-i conferi modelului Spark o parte frontală complet nouă. Modelul Spark este echipat, de asemenea, cu jante din aliaj de 14 şi 15 inch reproiectate, care accentuează postura mai sportivă şi mai impozantă. În partea din spate, stopul central cu tehnologie LED, montat la înălţime, a fost integrat în spoilerul situat deasupra lunetei, asigurându-i şoferului o vizibilitate sporită în partea din spate.
Modificările efectuate la interior includ noi elemente decorative, precum şi o consolă centrală reproiectată cu spaţii de depozitare îmbunătăţite. Chevrolet Spark este propulsat de un motor pe benzină de 1 litru, cu o putere de 68 cp sau de 1,2 litri, cu o putere de 82 cp. Ambele motoare consumă 5 litri la 100 km în regim mixt, în timp ce nivelul de emisii de CO2 atinge 118 g/km.
Orlando este disponibil acum cu un motor supraalimentat
Cumpărătorii modelului Orlando vor aprecia puterea motorului pe benzină de 1,4 litri, care va completa oferta actuală ce include motorul pe benzină de 1,8 litri şi motorul diesel de 2 litri. Această nouă unitate dezvoltă o putere de 140 cp (103 kW) şi generează un cuplu maxim de 200 Nm la turaţii cuprinse între 1.850 şi 4.900 rpm.
Motorul este dotat standard cu tehnologia Start/Stop şi cu o transmisie manuală cu şase trepte de viteză. Consumul mediu de carburant este de 6,2 litri/100 km în regim mixt. Datorită integrării sistemului de servodirecţie electrică (EPS) şi a tehnologiei Start/Stop, cele două variante cu eficienţă dovedită ale motorului diesel de 2 litri din dotarea modelului Orlando vor fi şi mai economice.
Alte funcţii noi pentru autovehiculele Orlando an model 2013 includ o cameră video de mers înapoi şi un scaun pentru pasagerul din faţă care poate fi rabatat complet.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!