No SSO cookie

Chevrolet lansează o provocare producătorilor de film debutanţi

voteaza
(0/ 0)
Chevrolet lansează o provocare producătorilor de film debutanţi
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pentru concursul de filme MOFILM Londra din acest an, Chevrolet şi MOFILM, o comunitate artistică internaţională, lansează o provocare către producătorii de film debutanţi din întreaga lume pentru a surprinde unul dintre cele mai pasionante momente împărtăşite de orice suporter din lume.

 
 

Oamenii trebuie să surprindă într-un film scurt de 60 de secunde efervescenţa şi energia explozivă care se instalează în rândurile suporterilor din întreaga lume cu un minut înainte de startul partidei, sâmbătă, la ora 14:59 pe Old Trafford, fie că sunt pe stadion, într-un bar sau acasă.

Chevrolet a încheiat la începutul acestui an un parteneriat cu Manchester United, clubul de fotbal din Premiere League, devenind sponsorul oficial auto al echipei. Manchester United este una dintre cele mai mari grupări sportive la nivel mondial, având sute de milioane de fani în întreaga lume.

„Prin noul parteneriat cu Manchester United, aducem fanii mai aproape de meci”, a declarat Beate Stumpe, directorul departamentului de Brand & Marketing în cadrul Chevrolet Europe.   „Suntem foarte nerăbdători să vedem felul în care tinerii producătorii de film vor reuşi să redea aşteptarea plină de emoţie a suporterilor în minutul de dinaintea startului partidei.”

Câştigătorul marelui premiu va primi 8.000 de lire sterline şi va pleca într-o vacanţă exclusivistă pentru două persoane în Londra.

Pentru a participa la concurs, participanţii se pot înregistra pe pagina de internet Mofilm pentru a descărca indicaţiile furnizate de Chevrolet. Materialele video pot fi trimise până la data de 1 octombrie 2012, ora 12:00. Ceremonia de decernare a premiilor va avea loc în perioada 23 - 25 octombrie în Londra.

Chevrolet colaborează cu MOFILM încă din 2009 în cadrul mai multor iniţiative desfăşurate în Statele Unite ale Americii, India şi Europa.

Oamenii trebuie să surprindă într-un film scurt de 60 de secunde efervescenţa şi energia explozivă care se instalează în rândurile suporterilor din întreaga lume cu un minut înainte de startul partidei, sâmbătă, la ora 14:59 pe Old Trafford, fie că sunt pe stadion, într-un bar sau acasă.

Chevrolet a încheiat la începutul acestui an un parteneriat cu Manchester United, clubul de fotbal din Premiere League, devenind sponsorul oficial auto al echipei. Manchester United este una dintre cele mai mari grupări sportive la nivel mondial, având sute de milioane de fani în întreaga lume.

„Prin noul parteneriat cu Manchester United, aducem fanii mai aproape de meci”, a declarat Beate Stumpe, directorul departamentului de Brand & Marketing în cadrul Chevrolet Europe.   „Suntem foarte nerăbdători să vedem felul în care tinerii producătorii de film vor reuşi să redea aşteptarea plină de emoţie a suporterilor în minutul de dinaintea startului partidei.”

Câştigătorul marelui premiu va primi 8.000 de lire sterline şi va pleca într-o vacanţă exclusivistă pentru două persoane în Londra.

Pentru a participa la concurs, participanţii se pot înregistra pe pagina de internet Mofilm pentru a descărca indicaţiile furnizate de Chevrolet. Materialele video pot fi trimise până la data de 1 octombrie 2012, ora 12:00. Ceremonia de decernare a premiilor va avea loc în perioada 23 - 25 octombrie în Londra.

Chevrolet colaborează cu MOFILM încă din 2009 în cadrul mai multor iniţiative desfăşurate în Statele Unite ale Americii, India şi Europa.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4309 :: 22.2MB