Oamenii trebuie să surprindă într-un film scurt de 60 de secunde efervescenţa şi energia explozivă care se instalează în rândurile suporterilor din întreaga lume cu un minut înainte de startul partidei, sâmbătă, la ora 14:59 pe Old Trafford, fie că sunt pe stadion, într-un bar sau acasă.
Chevrolet a încheiat la începutul acestui an un parteneriat cu Manchester United, clubul de fotbal din Premiere League, devenind sponsorul oficial auto al echipei. Manchester United este una dintre cele mai mari grupări sportive la nivel mondial, având sute de milioane de fani în întreaga lume.
„Prin noul parteneriat cu Manchester United, aducem fanii mai aproape de meci”, a declarat Beate Stumpe, directorul departamentului de Brand & Marketing în cadrul Chevrolet Europe. „Suntem foarte nerăbdători să vedem felul în care tinerii producătorii de film vor reuşi să redea aşteptarea plină de emoţie a suporterilor în minutul de dinaintea startului partidei.”
Câştigătorul marelui premiu va primi 8.000 de lire sterline şi va pleca într-o vacanţă exclusivistă pentru două persoane în Londra.
Pentru a participa la concurs, participanţii se pot înregistra pe pagina de internet Mofilm pentru a descărca indicaţiile furnizate de Chevrolet. Materialele video pot fi trimise până la data de 1 octombrie 2012, ora 12:00. Ceremonia de decernare a premiilor va avea loc în perioada 23 - 25 octombrie în Londra.
Chevrolet colaborează cu MOFILM încă din 2009 în cadrul mai multor iniţiative desfăşurate în Statele Unite ale Americii, India şi Europa.
Oamenii trebuie să surprindă într-un film scurt de 60 de secunde efervescenţa şi energia explozivă care se instalează în rândurile suporterilor din întreaga lume cu un minut înainte de startul partidei, sâmbătă, la ora 14:59 pe Old Trafford, fie că sunt pe stadion, într-un bar sau acasă.
Chevrolet a încheiat la începutul acestui an un parteneriat cu Manchester United, clubul de fotbal din Premiere League, devenind sponsorul oficial auto al echipei. Manchester United este una dintre cele mai mari grupări sportive la nivel mondial, având sute de milioane de fani în întreaga lume.
„Prin noul parteneriat cu Manchester United, aducem fanii mai aproape de meci”, a declarat Beate Stumpe, directorul departamentului de Brand & Marketing în cadrul Chevrolet Europe. „Suntem foarte nerăbdători să vedem felul în care tinerii producătorii de film vor reuşi să redea aşteptarea plină de emoţie a suporterilor în minutul de dinaintea startului partidei.”
Câştigătorul marelui premiu va primi 8.000 de lire sterline şi va pleca într-o vacanţă exclusivistă pentru două persoane în Londra.
Pentru a participa la concurs, participanţii se pot înregistra pe pagina de internet Mofilm pentru a descărca indicaţiile furnizate de Chevrolet. Materialele video pot fi trimise până la data de 1 octombrie 2012, ora 12:00. Ceremonia de decernare a premiilor va avea loc în perioada 23 - 25 octombrie în Londra.
Chevrolet colaborează cu MOFILM încă din 2009 în cadrul mai multor iniţiative desfăşurate în Statele Unite ale Americii, India şi Europa.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!