No SSO cookie

Chevrolet lansează o provocare producătorilor de film debutanţi

voteaza
(0/ 0)
Chevrolet lansează o provocare producătorilor de film debutanţi
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pentru concursul de filme MOFILM Londra din acest an, Chevrolet şi MOFILM, o comunitate artistică internaţională, lansează o provocare către producătorii de film debutanţi din întreaga lume pentru a surprinde unul dintre cele mai pasionante momente împărtăşite de orice suporter din lume.

 
 

Oamenii trebuie să surprindă într-un film scurt de 60 de secunde efervescenţa şi energia explozivă care se instalează în rândurile suporterilor din întreaga lume cu un minut înainte de startul partidei, sâmbătă, la ora 14:59 pe Old Trafford, fie că sunt pe stadion, într-un bar sau acasă.

Chevrolet a încheiat la începutul acestui an un parteneriat cu Manchester United, clubul de fotbal din Premiere League, devenind sponsorul oficial auto al echipei. Manchester United este una dintre cele mai mari grupări sportive la nivel mondial, având sute de milioane de fani în întreaga lume.

„Prin noul parteneriat cu Manchester United, aducem fanii mai aproape de meci”, a declarat Beate Stumpe, directorul departamentului de Brand & Marketing în cadrul Chevrolet Europe.   „Suntem foarte nerăbdători să vedem felul în care tinerii producătorii de film vor reuşi să redea aşteptarea plină de emoţie a suporterilor în minutul de dinaintea startului partidei.”

Câştigătorul marelui premiu va primi 8.000 de lire sterline şi va pleca într-o vacanţă exclusivistă pentru două persoane în Londra.

Pentru a participa la concurs, participanţii se pot înregistra pe pagina de internet Mofilm pentru a descărca indicaţiile furnizate de Chevrolet. Materialele video pot fi trimise până la data de 1 octombrie 2012, ora 12:00. Ceremonia de decernare a premiilor va avea loc în perioada 23 - 25 octombrie în Londra.

Chevrolet colaborează cu MOFILM încă din 2009 în cadrul mai multor iniţiative desfăşurate în Statele Unite ale Americii, India şi Europa.

Oamenii trebuie să surprindă într-un film scurt de 60 de secunde efervescenţa şi energia explozivă care se instalează în rândurile suporterilor din întreaga lume cu un minut înainte de startul partidei, sâmbătă, la ora 14:59 pe Old Trafford, fie că sunt pe stadion, într-un bar sau acasă.

Chevrolet a încheiat la începutul acestui an un parteneriat cu Manchester United, clubul de fotbal din Premiere League, devenind sponsorul oficial auto al echipei. Manchester United este una dintre cele mai mari grupări sportive la nivel mondial, având sute de milioane de fani în întreaga lume.

„Prin noul parteneriat cu Manchester United, aducem fanii mai aproape de meci”, a declarat Beate Stumpe, directorul departamentului de Brand & Marketing în cadrul Chevrolet Europe.   „Suntem foarte nerăbdători să vedem felul în care tinerii producătorii de film vor reuşi să redea aşteptarea plină de emoţie a suporterilor în minutul de dinaintea startului partidei.”

Câştigătorul marelui premiu va primi 8.000 de lire sterline şi va pleca într-o vacanţă exclusivistă pentru două persoane în Londra.

Pentru a participa la concurs, participanţii se pot înregistra pe pagina de internet Mofilm pentru a descărca indicaţiile furnizate de Chevrolet. Materialele video pot fi trimise până la data de 1 octombrie 2012, ora 12:00. Ceremonia de decernare a premiilor va avea loc în perioada 23 - 25 octombrie în Londra.

Chevrolet colaborează cu MOFILM încă din 2009 în cadrul mai multor iniţiative desfăşurate în Statele Unite ale Americii, India şi Europa.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4687 :: 10.27MB