Cei de la Renault au depus o garmada de efort in restilizarea noii linii Clio, atat hatchback-ul in trei sau cinci usi, care sunt deja disponibile pe piata, cat si cand vine vorba despre noul Clio Estate, prezentat oficial anul trecut la Paris Motor Show si care este acum gata sa intre pe piata.
Si cum Renault se pregateste pentru introducerea in oferta sa de vanzari a noului Clio Estate, francezii au avut amabilitatea de a publica un set de fotografii oficiale, precum si cateva detalii privind modelul in cauza, cu care se incearca cresterea vanzarilor in segmentul B.
Clio Estate pasreaza ampatamentul versiunii hatchback, insa ofera o caroserie mult mai lunga, datorita spatelui care a capatat proportiile unui break, ajungand la o lungime totala de 4.262 mm, cu o capacitate de incarcare de 443 litri, marita cu 50%, fata de cea a hatchback-ului in cinci usi, capacitate care poate fi extinsa prin rabatarea scaunelor spate, la 1.380 litri.
Motorizarile provin de la modelul Clio aflat deja in vanzare, adica cel de 90 CP Energy TCe turbo in trei cilindri, care ofera un consum de 4,5 l/100 km si 104 g de CO2/km emisii poluante sau motorul de 120 CP TCe de 1,2 litri turbo, care vine impreuna cu transmisa Renault EDC cu dublu ambreiaj. Asta daca va doriti un Renault pe benzia. Pentru doritorii de dieseluri, exista varianta de 90 CP dCi, care consuma doar 3,2 l/100 km si are emisii poluante de 83 g/km CO2.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!