No SSO cookie

Noul Commodore VL/VE Group A

voteaza
(0/ 0)
Noul Commodore VL/VE Group A
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

HDT Commodore VL/VE Group A este o intoarcere la anii 1980

 
 

Daca nu esti fan Holden, atunci nu prea stii despre Commodore HDT VL SS Group A din 1987, pregatit de legendarul sofer de curse, australianul Peter Brock.

Pana la sfarsitul anilor 1980, Peter Brock a alergat in echipa HDT, sau Holden Dealer Team, dar divizia australiana GM a incheiat colaborarea cu el dupa acesta a inceput sa sustina toate modelele HDT care au un dispozitiv  numit  "Energy Polariser".

Se pare ca Brock trecea printr-o faza ciudata din viata lui, cand a fost convins ca dispozitivul „Energy Polariser”, care era  o cutie care continea cristale si magneti, aduna toata energia pierduta din masina si o pune inapoi, imbunatatind performanta masinii prin  "alinierea moleculelor".

La mai mult de doua decenii dupa moartea lui Brock intr-un accident de masina in 2006, "Energy Polariser" isi face o revenire ca  tribut adus legendarului australian, in noul HDT VL/VE Grup A Pack Plus bazat pe ultimul Commodore.

Impreuna cu dispozitivul magic, noul HDT vine cu toate semnele distinctive de stil ale predecesorului sau clasic, inclusiv componentele de tip Aero 1980, jante de 20 inch din aliaj, finisaje originale Peppermint Red, suspensie Bilstein, frane performante si in interior tetiere dreptunghiulare.

Puterea este data de un motor modificat de 6.2 litri V8 LS, cu livrare de 470 CP si 610 Nm cuplu maxim, iar in cazul in care nu este de ajuns, HDT ofera, de asemenea un pachet optional.

Doar 250 de exemplare din  Commodore VL/VE Group A Plus Pack vor fi construite, fiecare cu documentele sale proprii de constructie si o placa individuala cu semnatura lui Peter Brock.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
3.5390 :: 17.87MB