Daca nu esti fan Holden, atunci nu prea stii despre Commodore HDT VL SS Group A din 1987, pregatit de legendarul sofer de curse, australianul Peter Brock.
Pana la sfarsitul anilor 1980, Peter Brock a alergat in echipa HDT, sau Holden Dealer Team, dar divizia australiana GM a incheiat colaborarea cu el dupa acesta a inceput sa sustina toate modelele HDT care au un dispozitiv numit "Energy Polariser".
Se pare ca Brock trecea printr-o faza ciudata din viata lui, cand a fost convins ca dispozitivul „Energy Polariser”, care era o cutie care continea cristale si magneti, aduna toata energia pierduta din masina si o pune inapoi, imbunatatind performanta masinii prin "alinierea moleculelor".
La mai mult de doua decenii dupa moartea lui Brock intr-un accident de masina in 2006, "Energy Polariser" isi face o revenire ca tribut adus legendarului australian, in noul HDT VL/VE Grup A Pack Plus bazat pe ultimul Commodore.
Impreuna cu dispozitivul magic, noul HDT vine cu toate semnele distinctive de stil ale predecesorului sau clasic, inclusiv componentele de tip Aero 1980, jante de 20 inch din aliaj, finisaje originale Peppermint Red, suspensie Bilstein, frane performante si in interior tetiere dreptunghiulare.
Puterea este data de un motor modificat de 6.2 litri V8 LS, cu livrare de 470 CP si 610 Nm cuplu maxim, iar in cazul in care nu este de ajuns, HDT ofera, de asemenea un pachet optional.
Doar 250 de exemplare din Commodore VL/VE Group A Plus Pack vor fi construite, fiecare cu documentele sale proprii de constructie si o placa individuala cu semnatura lui Peter Brock.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!