No SSO cookie

Holden reinvie brandul Commodore

voteaza
(0/ 0)
Holden reinvie brandul Commodore
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Commodore, un nume care vine din istoria Opel, va fi renascut de Holden

 
 
Cand actuala platforma a General Motors, Zeta a fost conceputa de catre divizia australiana a concernului GM, Holden, erau alte vremuri. Benzina era inca ieftina si GM planuia sa readuca la viata o serie de masini de mare performanta, cu tractiune spate, pentru Pontiac, Buick sau Chevrolet. Pana la urma doar modelele nord-americane Pontiac G8 si Chevrolet Camaro au vazut lumina zilei. In rest, toate celelalte proiecte au fost oprite de GM sub spectrul situatiei financiare dificile si mai apoi al falimentului.
Astazi, echipa de la Holden este preocupata de ziua de maine iar expresiile la ordinea zilei sunt: "mai mic" si "mai usor".
Holden Commodore este asteptat ca fiind o versiune imbunatatita a platformei Zeta, insa cu masive reduceri ale conformatiei, masei, dimensiunilor si cu motorizari mai mici decat eram obisnuiti. Aparitia pe piata a lui Commodore este preconizata pentru anul 2013, iar platforma respectiva se asteapta sa ramana in productie pana la sfarsitul decadei.
Motorizarile V6 si 4 cilindri in linie supraalimentati, sunt inlocuitorii clasicului V8. De asemenea, transmisiile automate vor fi aliniate la cele 6 trepte devenite aproape obligatorii in lumea auto moderna.
In acest timp, modelele hybrid si cele diesel vor fi pusa la pastrare, datorita costurilor de cercetare si productie prea ridicate.

Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2229 :: 22.19MB