No SSO cookie

Holden reinvie brandul Commodore

voteaza
(0/ 0)
Holden reinvie brandul Commodore
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Commodore, un nume care vine din istoria Opel, va fi renascut de Holden

 
 
Cand actuala platforma a General Motors, Zeta a fost conceputa de catre divizia australiana a concernului GM, Holden, erau alte vremuri. Benzina era inca ieftina si GM planuia sa readuca la viata o serie de masini de mare performanta, cu tractiune spate, pentru Pontiac, Buick sau Chevrolet. Pana la urma doar modelele nord-americane Pontiac G8 si Chevrolet Camaro au vazut lumina zilei. In rest, toate celelalte proiecte au fost oprite de GM sub spectrul situatiei financiare dificile si mai apoi al falimentului.
Astazi, echipa de la Holden este preocupata de ziua de maine iar expresiile la ordinea zilei sunt: "mai mic" si "mai usor".
Holden Commodore este asteptat ca fiind o versiune imbunatatita a platformei Zeta, insa cu masive reduceri ale conformatiei, masei, dimensiunilor si cu motorizari mai mici decat eram obisnuiti. Aparitia pe piata a lui Commodore este preconizata pentru anul 2013, iar platforma respectiva se asteapta sa ramana in productie pana la sfarsitul decadei.
Motorizarile V6 si 4 cilindri in linie supraalimentati, sunt inlocuitorii clasicului V8. De asemenea, transmisiile automate vor fi aliniate la cele 6 trepte devenite aproape obligatorii in lumea auto moderna.
In acest timp, modelele hybrid si cele diesel vor fi pusa la pastrare, datorita costurilor de cercetare si productie prea ridicate.

Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1841 :: 18.68MB