No SSO cookie

Noile Audi A6 și A6 Avant

voteaza
(0/ 0)
Noile Audi A6 și A6 Avant
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Motoare noi, transmisie și faruri, cât și noul sistem de infotainment sunt doar câteva din elementele care echipează limuzina și varianta Avant a lui A6

 
 

Audi a actualizat temeinic familia A6. Motoarele noi, transmisia și farurile, cât și noul sistem de infotainment au făcut ca limuzina și varianta Avant să devină mai eficiente, mai puternice, mai atractive și mai sofisticate ca niciodată. Versatilul A6 allroad quattro și versiunile sport S6, S6 Avant și RS6 sunt îmbogăţite cu numeroase echipări.

Linii ascuțite, orizontale accentuate, suprafețe tensionate – design-ul modelelor A6 întruchipează precizie și eleganță sportivă. A6 a fost atent șlefuit în cadrul restilizării, prezentând modificări la nivelul grilei Singleframe, a farurilor, prizelor de aer, barelor de protecție, pragurilor, stopurilor și țevilor de evacuare. Audi oferă opțional faruri cu tehnologie LED sau Matrix LED, alăuri de semnalizarea dinamică. 
Grație conceptului de construcție mixt, caroseria este extrem de rigidă și de sigură. Numeroase componente din aluminiu și oțel prelucrat la cald constituie coloana vertebrală a unui concept sistematic de construcție ușoară. Noul A6 1.8 TFSI afișează o greutate netă de doar 1.535 kilograme. Confortul la vibrații este excelent, iar zgomotul din habitaclu este extrem de redus.
Sunt disponibile noile pachete Audi design selection: gri Flint (pentru modelele A6) și roșu Arras (pentru modelele S6) şi se adresează clienților deosebit de exigenţi. 
Scaunele faţă pot fi echipate opțional cu funcții de ventilație și masaj, operarea acestora fiind intuitivă. Sistemul de operare MMI radio și instalația de climatizare automată sunt standard. Portbagajul modelului Audi A6 Avant oferă un spațiu de depozitare cu volum între 565 și 1.680 litri. Portbagajul automat cu acționare electrică facilitează și mai mult încărcarea acestuia. 
Atunci când vine vorba despre infotainment există numeroase posibilități de configurare, până la echiparea de top: sistemul de navigație MMI plus cu MMI touch. Sistemul de navigație de top cu afișaj escamontabil de 8” se bazează pe o nouă platformă tehnologică, utilizând procesorul grafic Tegra 30 de la Nvidia, partener Audi. Modulul suplimentar Audi connect transferă date conform standardului 4G, aducând servicii online în vehicul, incluzând noile aplicații de media streaming.
Gama de sisteme de asistență este de asemenea extrem de atractivă. Printre echipările de vârf se numără adaptive cruise control cu funcția Stop & Go şi Audi side assist, sistem ce utilizează un radar pentru a verifica zona din spatele vehiculului la schimbarea benzii de rulare şi care lucrează îndeaproape cu Audi active lane assist, ce împiedică schimbările accidentale ale benzilor de rulare. Asistentul de vedere pe timp de noapte include acum și mai multe funcții, iar sistemul de siguranță Audi pre sense basic este standard. Informațiile importante pot fi afișate pe parbriz, grație opționalului head-up display.

 

Gama de motorizări pentru noile A6 și A6 Avant include trei unități TFSI cu puteri situate între 190 CP și 333 CP și cinci unități TDI cu puteri între 150 CP și 326 CP. Toate motoarele se încadrează în normele stabilite de standardul Euro 6, iar emisiile de CO2 ale acestora au fost reduse cu până la 22%. La Audi, cele mai eficiente motoare pe benzină și diesel poartă emblema „ultra”. Împreună cu transmisia S tronic complet nouă, motorul 1.8 TFSI ultra consumă doar 5,7 litri la 100 kilometri, emițând 133 grame CO2 pe kilometru. Motorul 2.0 TDI ultra cu 150 CP atinge o cifră foarte scăzută pentru consum – fără restricții de echipare – 4,2 litri de carburant la 100 kilometri, valoare corespunzătoare unor emisii de CO2 de 109 grame pe kilometru.
Proiectanții motorului au reproiectat complet numeroase aspecte ale unității 3.0 TDI clean diesel, disponibil în varianta de 218 CP sau cea de 272 CP. Motorizarea 3.0 TDI clean diesel biturbo produce 320 CP. O altă versiune cu 326 CP, ce poate atinge 346 CP pe termen scurt, propulsează modelele speciale A6 3.0 TDI competition și A6 Avant 3.0 TDI competition, ediții ce aniversează cei 25 de ani de tehnologie TDI, despre care am scris aici mai multe detalii, articolul referindu-se la modelul A7.
Dieselul de înaltă performanță este conectat la o transmisie Tiptronic cu 8 trepte. Toate celelalte motorizări lucrează îndeaproape cu o nouă generație de transmisie manuală cu 6 trepte deosebit de ușoară, cu grad redus de frecare sau cu o transmisie S tronic cu 7 trepte. La versiunile cu tracțiune față, o transmisie complet reproiectată cu dublu ambreiaj înlocuiește transmisia multitronic. Pentru motorizările cu puteri pornind de la 272 CP, tracțiunea integrală permanentă quattro poate fi suplimentată de un diferențial sport, ce distribuie puterea în mod activ între roțile spate.

Șasiul, cu ale sale suspensii sofisticate combină confortul suprem cu manevrabilitatea sportivă. Sistemul dinamic de manevrare Audi drive select este standard, iar Audi oferă opțional două suspensii sport, cât și adaptive air suspension. La varianta A6 Avant 2.0 TDI ultra cu 190 CP, arcurile sunt realizate din polimer ranforsat cu fibră de sticlă (GFRP - Glass fiber-reinforced polymer) – o inovație marca Audi ce economisește aproximativ 4,4 kilograme, reducând consumul de carburant și îmbunătățind precizia, dar și confortul la vibrații, dotare despre care am vorbit de curând aici. Diametrul jantelor măsoară între 17” și 20”.

Noul Audi A6 allroad quattro, bazat pe modelul A6 Avant, prezintă garda la sol ridicată și elemente din oțel inoxidabil ce încapsulează părțile inferioare, frontală și posterioară. Aspectul este robust și masculin, cu lamele verticale pentru grila Singleframe. Gama de motoare cuprinde patru unități V6 de 3.0 litri – motorul 3.0 TFSI și trei versiuni ale motorului 3.0 TDI. Sistemul adaptive air suspension este standard.

 

Noile Audi S6 și S6 Avant reprezintă vehicule sport, ce pot fi utilizate pentru activitățile zilnice. Motorul 4.0 TFSI V8 produce 450 CP, accelerând limuzina de la 0 la 100 km/h în 4,4 secunde. Modelul S6 Avant atinge 100km/h în 4,6 secunde. Consumul mediu de carburant se situează la doar 9,2 litri la 100 kilometri pentru limuzină și 9,4 litri pentru Avant, valori echivalente unor emisii de 214 și respectiv 219 grame CO2/km. Eficiența se datorează în mare parte sistemului cylinder on demand (COD), ce activează doar patru din cei opt cilindri la încărcare parțială. 
Echiparea standard pentru noul Audi S6 și S6 Avant include tracțiune integrală permanentă quattro și adaptive air suspension, ce coboară garda la sol cu 20 milimetri. Etrierele vopsite în negru mat prind discurile față situate în spatele jantelor cu diametru de 19”. 
Modelul dinamic de top al noii familii A6 este Audi RS 6 Avant. Vehiculul sport de înaltă performanță ce poate fi utilizat și pentru deplasări zilnice și recreaționale accelerează la 100 km/h în 3,9 secunde, atingând o viteză maximă de 305 km/h. Motorul 4.0 TFSI produce 560 CP şi consumă în medie doar 9,6 litri/100 km. Responsabil pentru această eficiență este sistemul COD.
O transmisie tiptronic cu 8 trepte transferă puterea de la unitatea V8 biturbo. Trenul standard de rulare quattro utilizează un diferențial central cu o valoare superioră de blocare. Sistemul RS adaptive air suspension coboară garda la sol cu 20 milimetri. Opțional, Audi oferă suspensia sport RS cu Dynamic Ride Control (DRC). Discurile mari de frână prezintă design Wave pentru o masă redusă, iar diametrul jantelor măsoară 20”. Opțional sunt disponibile jante cu diametru de 21”.
Modelul va fi disponibil la finalul anului. Prețul de bază în Germania pentru limuzina echipată cu motorul 1,8 TFSI va fi de 38.400 Euro; modelul A6 Avant pornește de la 40.900 Euro, iar A6 allroad quattro 3.0 TDI de la 56.650 Euro. Modelul Audi S6 pornește de la 75.400 Euro, iar Audi RS 6 de la 108.900 Euro.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2598 :: 17.81MB