No SSO cookie

Nissan Leaf a se incarca, sau a nu se incarca?

voteaza
(5/ 1)
Nissan Leaf a se incarca, sau a nu se incarca?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Nissan are probleme (ne)serioase cu clientii sai americani din cauza autonomiei si procedurilor de incarcare ale modelului Leaf.

 
 

Nissan pretinde ca se afla in fruntea producatorilor de masini electrice, datorita modelului Leaf. Probabil tocmai de aceea, compania japoneza, alaturi de divizia sa din SUA sunt acuzate ca si-au pacalit clientii in legatura cu durata deviata a bateriilor masinii si a autonomiei acesteia.

Nissan mai pretinde ca autonomia Leaf este de 160 km, sau mai putin, in functie de conditiile de trafic si climaterice. Humberto Klee si David Wallak (despre care habar n-avem cine sunt), declara ca Nissan a omis sa comunice clientilor faptul ca Leaf poate obtine aceasta autonomie doar in cazul in care acumulatorii sunt complet incarcati. Si desi initial pare ceva evident de neinteles, iata ce se scrie in actiunea pornita impotriva Nissan Leaf in instanta federala:

"Inainte de cumparare, sau leasing, Nissan a omis sa precizeze clientilor sai ca trebuie sa evite reincarcarea acumulatorilor peste 80%, pentu ra preveni distrugerea prematura a acestora. Totodata, Nissan a precizat clar ca autonomia modelului Leaf este reala doar in cazul in care acumulatorii sunt complet incarcati, ceea ce contravine propriilor specificatii oferite de constructor."

Pare ciudat ca Nissan recomanda sa nu fie incarcati acumulatorii peste 80% si in acelasi timp sa garanteze o autonomie de 160 de kilometri doar in cazul in care acumulatorii sunt incarcati la 100% din capacitate.

In apararea sa, compania Nissan a replicat ca desi "regreta ca un numar foarte mic de clienti Leaf sunt nemultumiti", in opinia companiei, "procesul nu are temei".

Printre alte lucruri, Nissan completeaza in intampinarea depusa la curtea federala:

"Nissan a furnizat informatii despre cum functioneaza vehiculul, autonomia estimata si factorii care pot afecta atat autonomia, cat si viata acumulatorilor, prin diferite surse, inclusiv website-ul Nissan Leaf, manualul cumparatorului, sau  detalii tehnice scrise si publicate."

Actiunea in instanta a fost formulata impotriva ambelor entitati: Nissan Motor Company si Nissan North America, la care Curtea Centrala aa Districtului California va trebui sa decida daca reclamantii au sau nu dreptate.   


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4496 :: 22.19MB