No SSO cookie

Nissan Leaf a se incarca, sau a nu se incarca?

voteaza
(5/ 1)
Nissan Leaf a se incarca, sau a nu se incarca?
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Nissan are probleme (ne)serioase cu clientii sai americani din cauza autonomiei si procedurilor de incarcare ale modelului Leaf.

 
 

Nissan pretinde ca se afla in fruntea producatorilor de masini electrice, datorita modelului Leaf. Probabil tocmai de aceea, compania japoneza, alaturi de divizia sa din SUA sunt acuzate ca si-au pacalit clientii in legatura cu durata deviata a bateriilor masinii si a autonomiei acesteia.

Nissan mai pretinde ca autonomia Leaf este de 160 km, sau mai putin, in functie de conditiile de trafic si climaterice. Humberto Klee si David Wallak (despre care habar n-avem cine sunt), declara ca Nissan a omis sa comunice clientilor faptul ca Leaf poate obtine aceasta autonomie doar in cazul in care acumulatorii sunt complet incarcati. Si desi initial pare ceva evident de neinteles, iata ce se scrie in actiunea pornita impotriva Nissan Leaf in instanta federala:

"Inainte de cumparare, sau leasing, Nissan a omis sa precizeze clientilor sai ca trebuie sa evite reincarcarea acumulatorilor peste 80%, pentu ra preveni distrugerea prematura a acestora. Totodata, Nissan a precizat clar ca autonomia modelului Leaf este reala doar in cazul in care acumulatorii sunt complet incarcati, ceea ce contravine propriilor specificatii oferite de constructor."

Pare ciudat ca Nissan recomanda sa nu fie incarcati acumulatorii peste 80% si in acelasi timp sa garanteze o autonomie de 160 de kilometri doar in cazul in care acumulatorii sunt incarcati la 100% din capacitate.

In apararea sa, compania Nissan a replicat ca desi "regreta ca un numar foarte mic de clienti Leaf sunt nemultumiti", in opinia companiei, "procesul nu are temei".

Printre alte lucruri, Nissan completeaza in intampinarea depusa la curtea federala:

"Nissan a furnizat informatii despre cum functioneaza vehiculul, autonomia estimata si factorii care pot afecta atat autonomia, cat si viata acumulatorilor, prin diferite surse, inclusiv website-ul Nissan Leaf, manualul cumparatorului, sau  detalii tehnice scrise si publicate."

Actiunea in instanta a fost formulata impotriva ambelor entitati: Nissan Motor Company si Nissan North America, la care Curtea Centrala aa Districtului California va trebui sa decida daca reclamantii au sau nu dreptate.   


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2807 :: 22.19MB