No SSO cookie

Motorul Anului 2010: Volkswagen 1.4 TSI

voteaza
(0/ 0)
Motorul Anului 2010: Volkswagen 1.4 TSI
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Juriul International Engine of the Year 2010 a acordat premiul cel mare propulsorului 1.4 TSI de la Volkswagen.

 
 

Un juriul format din jurnalisti din intreaga lume a acordat premiile International Engine of the Year. Cele 12 premii au fost adjudecate de 6 producatori auto: BMW, Toyota, Volkswagen, Mercedes, Audi si Fiat. Volkswagen a aobtinu premiul cel mare, iar BMW a obtinut cele mai multe distinctii (patru), Mercedes si Toyota au luat cate 2 premii, in timp ce Fiat si Audi si-au adjudecat cate o distinctie.



Premiul pentru Motorul Anului 2010 a fost obtinut pentru al doilea an consecutiv de Volkswagen. Marca germana a luat distinctia cu propulsorul 1.4 TSI, motor disponibil pe modelele Golf, Scirocco, Touran, Jetta, Tiguan sau Seat Ibiza Cupra. Potrivit unui membru al juriului: "Motorul 1.4 TSI ramane cea mai buna combinatie de diferite tehnologii pentru producerea de energie cu emisii scazute si un nivel mic al consumului de combustibil”.

 

Premiul pentru Motorul Verde a fost inhatat de Toyota, care si-a adjudecat distinctia cu ajutorul motorului 1.8 litri existent pe Prius si Auris hibrid. Mai mult, Toyota a luat si premiul pentru cel mai economic motor mic cu 3 cilindri si 1 litru. Premiul pentru cel mai bun motor lansat in ultimul an a revenit tehnologiei MultiAir de la Fiat. Fiat a primit aceasta onorabila recunoastere a calitatilor tehnologiei sale datorita faptuluic a motorul MultiAir reuseste sa ridice puterea maxima cu 10% si sa scada consumul cu 10 procente.

BMW a plecat cu cele mai multe premii de la International Engine of the Year, unde a ridicat 4 trofee. Unitatea de 1.6 litri dezvoltatat in comun cu PSA a obtinut premiul pentru Motorul Anului la categoria 1.4 litri-18 litri. Propulsorul 1.6 poate fi regasit pe modele la Mini Cooper S, Citroen DS3 sau Peugeot 207 si 308. BMW si-a continuat seria victoriilor cu cel mai bun motor la categoria 1.8 litri-2.0 litri, castigand cu diesel-ul 2.0 litri Twin Turbo, a optinut primul loc la categoria 2.5 litri -3.0 litri cu unitatea 3.0 litri Twin Turbo si a inchieat seara cu premiwerea motorului V8 de 4.0 litri pentru categoria 3.0 litri-4.0 litri.

 

Audi a reusit sa strice o linie perfecta pentru BMW, reusind premiul la categoria 2.0 litri - 2.5 litri cu propulsorul de 2.5 litri si 5 cilindri existent pe Audi TT RS. Motorul de performanta al anului 2010 a fost desemnat propulsorul Mercedes AMG de 6.3 litri.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1381 :: 17.79MB