No SSO cookie

Motorul Anului 2010: Volkswagen 1.4 TSI

voteaza
(0/ 0)
Motorul Anului 2010: Volkswagen 1.4 TSI
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Juriul International Engine of the Year 2010 a acordat premiul cel mare propulsorului 1.4 TSI de la Volkswagen.

 
 

Un juriul format din jurnalisti din intreaga lume a acordat premiile International Engine of the Year. Cele 12 premii au fost adjudecate de 6 producatori auto: BMW, Toyota, Volkswagen, Mercedes, Audi si Fiat. Volkswagen a aobtinu premiul cel mare, iar BMW a obtinut cele mai multe distinctii (patru), Mercedes si Toyota au luat cate 2 premii, in timp ce Fiat si Audi si-au adjudecat cate o distinctie.



Premiul pentru Motorul Anului 2010 a fost obtinut pentru al doilea an consecutiv de Volkswagen. Marca germana a luat distinctia cu propulsorul 1.4 TSI, motor disponibil pe modelele Golf, Scirocco, Touran, Jetta, Tiguan sau Seat Ibiza Cupra. Potrivit unui membru al juriului: "Motorul 1.4 TSI ramane cea mai buna combinatie de diferite tehnologii pentru producerea de energie cu emisii scazute si un nivel mic al consumului de combustibil”.

 

Premiul pentru Motorul Verde a fost inhatat de Toyota, care si-a adjudecat distinctia cu ajutorul motorului 1.8 litri existent pe Prius si Auris hibrid. Mai mult, Toyota a luat si premiul pentru cel mai economic motor mic cu 3 cilindri si 1 litru. Premiul pentru cel mai bun motor lansat in ultimul an a revenit tehnologiei MultiAir de la Fiat. Fiat a primit aceasta onorabila recunoastere a calitatilor tehnologiei sale datorita faptuluic a motorul MultiAir reuseste sa ridice puterea maxima cu 10% si sa scada consumul cu 10 procente.

BMW a plecat cu cele mai multe premii de la International Engine of the Year, unde a ridicat 4 trofee. Unitatea de 1.6 litri dezvoltatat in comun cu PSA a obtinut premiul pentru Motorul Anului la categoria 1.4 litri-18 litri. Propulsorul 1.6 poate fi regasit pe modele la Mini Cooper S, Citroen DS3 sau Peugeot 207 si 308. BMW si-a continuat seria victoriilor cu cel mai bun motor la categoria 1.8 litri-2.0 litri, castigand cu diesel-ul 2.0 litri Twin Turbo, a optinut primul loc la categoria 2.5 litri -3.0 litri cu unitatea 3.0 litri Twin Turbo si a inchieat seara cu premiwerea motorului V8 de 4.0 litri pentru categoria 3.0 litri-4.0 litri.

 

Audi a reusit sa strice o linie perfecta pentru BMW, reusind premiul la categoria 2.0 litri - 2.5 litri cu propulsorul de 2.5 litri si 5 cilindri existent pe Audi TT RS. Motorul de performanta al anului 2010 a fost desemnat propulsorul Mercedes AMG de 6.3 litri.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4216 :: 22.2MB