No SSO cookie

Monte Carlo ramane un raliu clasic

voteaza
(0/ 0)
Monte Carlo ramane un raliu clasic
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Indiferent ca este inclus in Intercontinental Rally Challenge sau revine acum, dupa o pauza de trei ani, in Campionatul Mondial de Raliuri, Raliul Monte Carlo ramane un raliu clasic. Dupa recunoasteri si shakedown, Tempesta şi Dorin Pulpea sunt pregatiti pentru startul in cel mai celebru raliu din lume.

 
 
  • 5 zile si 430 kilometri de proba speciala pentru Tempesta la Monte Carlo
  • Conditii meteo foarte schimbatoare
  • Start, miercuri dimineata, la ora 08:00

Dupa doua zile extrem de dificile Marco Tempestini si Dorin Pulpea au terminat recunoasterile pentru Raliul Monte Carlo, prima etapa din Campionatul Mondial de Raliuri 2012.
„Au fost cateva zile extrem de obositoare, dar nu ma plang. Problele sunt senzationale si acum de abia astept sa luam startul. In total ne asteapta 18 probe speciale, una mai dificila decat cealalta, iar obiectivul nostru este sa ajungem la sosire. Dupa ce am parcurs probele de doua ori la recunoasteri cred ca prima proba a raliului este preferata mea”, a spus Marco Tempestini, care va lua startul in acest raliu cu o masina Subaru Impreza de grupa N.
5 zile, 18 probe speciale cu o lungime de 430 kilometri si peste 1.300 de kilometri de drumuri de legatura. Asa arata, pe scurt, Raliul Monte Carlo 2012. „Ne asteapta un raliu foarte greu, iar principala problema va fi, ca de obicei, vremea. Acum este soare, dar nimeni nu stie exact cum va fi in zilele urmatoare. Unele probe sunt complet uscate, iar pe altele este zapada, dar acest lucru se poate schimba oricand”, a spus Dorin Pulpea, copilotul echipajului Napoca Rally Academy.
La Monte Carlo, unul dintre factorii decisivi este alegerea pneurilor. In shakedown, programat in dimineata zilei de marti, totul a decurs fara nicio problema si echipajul Napoca Rally Academy este pregatit acum pentru prima provocare din sezonul 2012. „ Am folosit acum pentru prima oara pneurile de curse. Va fi o adevarata loterie, pe parcursul celor cinci zile, sa alegem cele mai bune pneuri pentru conditiile din munti. Acum este frig si uscat, dar vremea este total imprevizibila si se poate schimba in orice moment. Va fi un raliu dificil, dar, in acelasi timp, sunt sigur si foarte frumos. Trebuie sa gestionam cat mai bine cursa daca vrem sa ajungem duminica la Monaco”, a mai spus Marco Tempestini.
Miercuri, in prima zi a raliului, startul primului concurent se va da la ora 8 dimineata, iar pilotii au de parcurs patru probe speciale. Ziua de joi este cea mai lunga, cu 6 probe speciale de parcurs, iar vineri si sambata se vor parcurge trei, respectiv patru probe speciale. Duminica, in ultima zi a raliului, este programata o singura proba, cu o lungime de 5,1 kilometri, care este si proba pe care pilotii pot aduna puncte suplimentare conform regulamentului Power Stage.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1946 :: 22.19MB