No SSO cookie

Modelul de teren Cayenne a schimbat soarta profitului pentru Porsche

voteaza
(0/ 0)
Modelul de teren Cayenne a schimbat soarta profitului pentru Porsche
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vânzările crescute ale modelului Porsche Cayenne au influenţat în mare măsură profiturile nete ale companiei Porsche AG, care au crescut cu 22%, la aproape 700 de milioane de dolari.

 
 
[poza1s]În ciuda faptului că acest model, primul Porsche de teren din istorie, este destul de scump - de peste 60.000 de dolari, se prevede o creştere a vânzărilor, la un total de circa 30.000 de Cayenne anul viitor, ceea ce va urca vânzările modelului la 75.000 de unităţi. Situaţia este similară şi în România, unde vânzările totale Porsche au crescut de la 13 unităţi în 2002, la 43 de unităţi, în acest an, odată cu introducerea modelului Cayenne pe piaţa românească. Directorul executiv Porsche Wendelin Wiedeking şi-a asumat un risc important în 1998, când a hotărât producerea modelului Cayenne, o maşină mult prea deosebită de tradiţia modelelor sport de viteză cu care se obişnuise piaţa. [poza2s]Cu toate acestea, acest model a avut o primire bună şi s-a impus în faţa altor modele, precum Porsche 911, ale cărui vânzări au scăzut cu 14%. Din toată gama companiei, doar Boxter, model al cărui preţ începe pe la 45.000 de dolari a înregistrat o majorare semnificativă a vânzărilor. În această ordine de idei, Cayenne rămâne modelul care trebuie să tragă înainte vânzările Porsche, cel puţin până la apariţia noului 911, anul viitor în septembrie, şi a celei de-a doua generaţii Boxter, prevăzută în 2005. Chiar şi aşa, spun specialiştii, cu doar trei modele în producţie compania ar putea avea dificultăţi în menţinerea ascendentă a vânzărilor, astfel că se aşteaptă un al patrulea model, care ar putea ajunge pe piaţă în 2006, eventual un coupe cu 4 locuri.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2004 :: 17.84MB