Acest motor se alătură gamei de motorizări disponibile: 1.6 benzină și 2.2 diesel. Noua motorizare EURO 6 completează cu succes lista atributelor modelului ASX, asigurând o economie semnificativă a carburantului, dar și suficient de multă putere pentru ca orice călătorie să fie distractivă.
Prin combinarea eficienţei şi a emisiilor reduse de noxe, noul motor de 1,6 litri și 1560 cmc DID SOHC Turbocharged Commonrail cu 4 cilindri în linie și normă de poluare EURO 6 „CLEAR TEC“ asigură un răspuns prompt în condițiile unui consum redus de combustibil, ce pornește în regim mixt de la 4.6 l/100km. Acest motor oferă un cuplu foarte bun pentru porniri energice, mai exact 270 Nm disponibili de la 1.750 rpm cât și o putere suficientă de 114 CP la 3.600 rot / min pentru asigurarea plăcerii condusului în condițiile unor emisii de noxe responsabile, ce pornesc de la 119 g/km în regim mixt.
Sistemul Auto Stop & Go (AS&G) permite oprirea automată a motorului la staționările în trafic, reducând consumul de combustibil şi emisiile de CO2 fără a întrerupe sistemele electronice. Motorul porneşte imediat la apasarea ambreiajului, fără a întârzia reluarea deplasării. Pentru un plus de eficienţă, un indicator special aflat pe displayul central multi-informaţional recomandă momentul optim de schimbare a vitezei raportat la stilul de condus.
Habitaclul modelului ASX este unul extrem de generos și reconfortant, beneficiind de numeroase compartimente de depozitare, de afișaj LCD color multi-informațional care expune vizibil rezerva de combustibil, kilometrajul şi contorul de parcurs, consumul mediu de combustibil, temperatura exterioară şi starea vehiculului. În plus, cadranele de bord cu ornament argintiu sunt iluminate pe fond alb pentru vizibilitate maximă, iar inserțiile ce imită aluminiul completează decorul la nivelului sistemului audio și de-a lungul panourilor ușilor.
Modelul ASX cu noua motorizare 1.6 Diesel Euro 6 beneficiază de o gamă extinsă de dotări și avantaje, la un preț extrem de accesibil. Acesta este disponibil în România începând de la 20.448 Euro inclusiv TVA, pentru echiparea Invite cu tracțiune față.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!