No SSO cookie

GENEVA 2015: Noul Mitsubishi L200

voteaza
(0/ 0)
GENEVA 2015: Noul Mitsubishi L200
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

După 9 ani și  peste 1.300.000 unități produse, cea de-a 4-a generație a pick-up-ului Mitsubishi L200 este pe cale de a fi retrasă, fiind urmată de introducerea celei de-a 5-a generații, care va fi prezentată în premieră europeană la cea de-a 85-a ediție a Salonului Internațional de la Geneva.

 
 

Model strategic și reprezentativ pentru Mitsubishi Motors Corporation, L200 a fost dezvoltat sub forma conceptului de “Ultimate Sport Utility Track” (autoutilitară sport), produsă pentru a satisface nevoile în continuă diversificare ale clientelei globale de pick-up-uri.

2015-mitsubishi-triton-20-1

 

Noul motor din aluminiu, Diesel turbocharged MIVEC de 2.4 litri (4N15), precum și rezistența scazută la înaintare, permit scăderea emisiilor de CO2 cu 17%, față de modelul precedent. Noua variantă de L200 în versiunea de echipare cu noua transmisie manuală în 6 trepte, obține un minim de emisii de CO2 de 169 g/km. Noul motor 4N15 generează 181 CP și 430 Nm sau 154 CP și 380 Nm și oferă suficientă putere chiar și cu bena încarcată. Noul model dispune de o nouă cutie de viteze manuală cu 6 rapoarte de transmisie și o nouă cutie automată cu 5 rapoarte de transmisie, pentru îmbunătățirea performanței, scăderea emisiilor CO2 și reducerea costurilor de întreținere.

Noul stil sportiv, păstrează expresiva linie laterală caracteristică de tip “J-Line”, element marcant al caroseriei modelului L200 precedent, la varianta Double Cab, realizând în același timp un nivel scăzut al coeficientului aerodinamic în valoare de 0.40 Cx și menținând greutatea în limite rezonabile pentru a obține un raport putere/greutate bun.

Odată cu lansarea noului model va avea loc și o creștere a spațiului interior, dispunând în același timp și de o lungime competitivă a benei.

Noua generație păstrează cea mai restrânsă rază de bracaj de 5.9 m din segmentul său.

Cei care vor achiziționa noul L200 vor beneficia de reducerea costurilor de întretinere față de versiunile anterioare, prin creșterea intervalului de schimb al uleiului de motor de la 15.000 km la 20.000 km, creșterea intervalului de schimb al lichidului de răcire de la 60.000 km la 180.000 km, intervalul de schimb ulei transmisie automată fiind acum nelimitat.

Au fost adăugate sistemele de avertizare la schimbarea benzii de rulare pe sensul de mers (LDW), stabilitate asistată la tractarea unei remorci (TSA), asistență la pornirea din rampă (HSA), precum și faruri HiD, cu lumini de zi cu LED și proiectoare bi-xenon, pentru o vizibilitate mai bună pe timp de noapte sau în condiții de vizibilitate redusă. Siguranța pasivă a fost sporită prin dezvoltarea noii caroserii RISE patentată de către MMC, echiparea cu 7 airbag-uri (față, laterale, cortină, și pentru genunchii șoferului,).

2015-mitsubishi-triton-14-1

 

De asemenea, sunt disponibile noi dotări precum camera video pentru mers în marșalier, sistemul de operare fără cheie cu buton de pornire / oprire motor, pilotul automat cu limitator de viteză adaptiv, aerul condiționat automat dual, padelele pentru schimbarea treptelor de viteză montate pe volan, posibilitatea ajustării volanului pe înaltime și adâncime, noul sistem audio digital și portul USB.

Noul model L200, construit de către Mitsubishi Motors Thailanda, pentru toate piețele globale, va fi lansat în Europa, în vara acestui an, fiind disponibil în ambele tipuri de caroserii Club Cab și Double Cab.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3680 :: 17.8MB