La începutul lunii mai, MINI prezenta o premieră deosebită: cu un DJ pe locul din dreapta, echipat cu pupitrul de mixat, lumini şi discoball, noul MINI devenea cea mai mică discotecă din lume. Acum #MINIDisco a fost dus pe circuit şi cu siguranţă au fost spulberate şi câteva recorduri de viteză.
Evenimentul a fost organizat pe circuitul AMCKart din Pipera, lângă Bucureşti, evocând emblematicul „go kart-feeling” al mărcii.
„MINI are o lungă tradiţie de comunicare a valorilor sale prin proiecte neconvenţionale. Prin #MINIDisco am dorit să arătăm că noul MINI este mai mult decât un simplu automobil, reprezintă un spaţiu inedit de distracţie, fără să neglijeze deloc plăcerea de a conduce. Şi pentru o dovadă elocventă, am apelat la serviciile lui Claudiu David, pilot cu experienţă în Campionatul Mondial de Raliuri, pe circuit şi ca instructor internaţional în BMW Driving Experince”, a explicat Alexandru Şeremet, Corporate Communication Manager BMW Group România.
Muzica a fost asigurată de DJ-ul Faibo X iar performanţa pe circuit de noul Cooper S. Propulsat de un motor turbo, de doi litri şi 192 CP care, susţinut de o cutie automată cu şase trepte, asigură o acceleraţie 0-100 km/h în numai 6,7 secunde.
Cu siguranţă însă nu este de aşteptat să vedem un DJ instalat permanent pe locul din dreapta sau un discoball pe plafon, însă #MINIDisco a pornit de la o serie de funcţii pe care MINI le oferă deja clienţilor săi. O parte din atmosfera şi spiritul nebun al unei discoteci se regăseşte în fiecare MINI. Iar cu MINI Connected, utilizatorii au la dispoziţie o gamă extinsă de funcţii prin care pot mixa muzică într-un mod unic în industria auto. Astfel, funcţia Dynamic Music creează muzică pe baza stilului de condus şi a acţiunilor de la volan: viteză, acceleraţie şi frână, viraje sau folosirea semnalizatoarelor. Se creează o coloană
Rezultatul experienţei îl puteţi vedea aici.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!