No SSO cookie

Mercedes ne prezinta primele imagini cu noul camion Atego

voteaza
(5/ 1)
Mercedes ne prezinta primele imagini cu noul camion Atego
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Legislaţia Euro VI, care va intra în curând în vigoare în Europa, impune producătorilor realizarea de concepte de vehicule complet noi.

 
 

Cu Mercedes-Benz Atego, camionul destinat distribuţiei de sarcini uşoare şi medii şi prezentat publicului săptămâna trecută în Wörth, Germania, Mercedes-Benz Trucks încheie deja ofensiva de produse cu nouă luni înainte ca noul standard de emisii să fie impus.

Ofensiva a început în 2011, când a fost lansat noul Actros compatibil cu standardele Euro VI, destinat transportului pe distanţe lungi. Acesta a fost urmat în 2012 de către Antos, camionul pentru transportul de sarcină grea şi, în ianuarie 2013, de către Arocs, destinat domeniului construcţiilor. Faptul că Mercedes-Benz a devenit primul producător din Europa care oferă vehicule conforme cu stardardele Euro VI pentru toate cele trei segmente – cu sarcină uşoară, medie şi grea - subliniază poziţia sa de lider atunci când vine vorba de tehnologie pentru camioane.

Costul de întreţinere atinge un nou nivel de eficienţă

Atego este, de mulţi ani, lider de piaţă în segmentul camioanelor de sarcină medie, datorită atributelor sale cum ar fi înalta calitate şi fiabilitate, costuri reduse de reparaţii şi mentenanţă şi durabilitate extremă. Atego îşi consolidează acum poziţia sa de top cu ajutorul unor caracteristici noi pentru sistemul de transmisie, cadrul vehiculului şi cabină. Pentru a tranforma în realitate acest concept, aproximativ 300 de milioane de euro au fost investite pentru a dezvolta şi produce noul vehicul. Stefan Buchner, Directorul Mercedes-Benz Trucks, declară: "Atego este liderul pe segmentul de distribuţie de sarcină uşoară şi medie. Este de neînvins atunci când vine vorba de costul total de întreţinere. De aceea, obiectivul nostru de dezvoltare pentru noul Atego a fost simplu: am dorit să îmbunătăţim şi mai mult cel mai bun camion de distribuţie. Şi exact acesta este lucrul pe care l-am şi făcut!"

Noul Atego are un motor SCR BlueTec, care reduce consumul de combustibil cu până la 5%, în ciuda standardelor Euro VI impuse. Mai mult, consumul de AdBlue a fost redus la jumătate. Costurile de întreţinere au fost diminuate substanţial, pentru că Atego are nevoie de ore mai puţine de service decât orice alt vehicul din segmentul său.

Lider de piaţă în segmentul distribuţiei cu sarcină între 6.5 şi 16 tone

Baza pentru noul Atego a fost construită de LK (sau "light class"), seria de la mijlocul anilor 1980. Caracteristica distinctivă a vehiculului a fost sistemul modular versatil, cu o nouă cabină standardizată. Aspectul vehiculului a fost inspirat din acela al camionului de sarcină grea al acelei perioade. Modelul LK a fost urmat de seria Atego, care a fost lansată în 1998. Alături de Actros, camionul de sarcină grea, Atego are cea mare producţie în serie din istorie, cu un număr total de 340.000 de unităţi. Mai mult decât atât, modelul Atego produs la fabrica Wörth a fost lider de piaţă în segmentele de distribuţie de sarcină uşoară şi medie din Europa, timp de zeci de ani. În funcţie de evoluţia economică, această piaţă variază între 50.000 şi 100.000 de unităţi pe an. În 2012, mai mult de o treime din camioanele cu greutatea între 6,5 şi 16 tone, vândute în Europa, au fost Atego. În Germania, brandul Atego a reprezentat aproape jumătate din camioanele vândute.

Blue Efficiency Power, transmisie automată şi un nou design

Noul Atego, ce respectă standardele Euro VI este echipat cu un motor Medium Duty Engine Generation. Această nouă platformă de motor utilizează sisteme SCR, refolosirea combustibilului nears şi filtre de particule diesel. Motoarele Blue Efficiency Power sunt disponibile în şapte variante variante şi dezvoltă o putere de la 115 kW (156 CP) la 170 kW (231 CP),

Noile caracteristici suplimentare includ sistemul ESP şi transmisii automate, disponibile ca echipament standard în Germania, precum şi interiorul central de comandă, un volan multifuncţional şi locuri cu un design nou. În ceea ce priveşte proiectarea şi funcţionalitatea, aceste caracteristici sunt asemănătoare cu cele din seriile Actros, Antos şi Arocs. Exteriorul noului Atego se potriveşte perfect şi cu stilul de design al camioanelor de sarcină grea.

Diversitate uimitoare de variante şi servicii exemplare pentru clienţi

O altă trăsătură tipică a noului Atego este gama largă de variante, care este esenţială pentru piaţa extrem de specializată de vehicule de distribuţie. Atego oferă o varietate uimitoare de vehicule ce acoperă toate variantele, cuprinzând 42 de designuri de bază, precum şi numaroase lungimi de ampatament, patru cabine în trei lungimi şi mai multe variante all-wheel-drive.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4775 :: 18.69MB