No SSO cookie

Mercedes 300 SL Roadster din 1960 vandut pentru 405.000 euro

voteaza
(0/ 0)
Mercedes 300 SL Roadster din 1960 vandut pentru 405.000 euro
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Un mercedes 300 SL Roadster din 1960 a fost vandut la licitatie pentru suma de 405.000 euro,dupa ce a stat intr-un garaj timp de 37 de ani.

 
 

Se pare ca Mercedes-Benz 300 SL din 1960 nu a fost o masina apreciata la vremea ei, cat ar fi trebuit. Iata ca la multi ani de data fabricarii ei, unul dintre exemplare a fost gasit in Grecia, in Pireu.

Modelul in cauza este un SL  300 Roadster1960, cu un acoperis original, un model  rar, fata de modelele care au fost vandute cu acoperis textil.

Masina de 240 CP, cu motor de 3.0 litri cu sase cilindri i-a apartinut unui pasionat al curselor, grecul Criton Dilaveris, care a cumparat masina la mana a doua cativa ani dupa ce a fost construita. Dl Dilaveris a murit de batranete in 1972 si, deoarece nu a avut mostenitori, toate bunurilor sale, impreuna cu masina au revenit orasului.

Aceasta a fost depozitata intr-un garaj al Municipiului Pireu incepand cu 1974 si a fost salvata de cateva ori de la a fi trimisa la fier vechi.

Pana la urma s-a decis ca masina sa fie scoasa la licitatie, cu un pret de pornire de 240,000 euro. Pretul cel mai mare  a fost oferit de un colectionar german, Rajna Hildebrandt.

Hildebrand si-a dorit masina atat de mult incat  a ajuns sa plateasca 405.000  euro pe ea. Potrivit site-ului grec Octane, fotografiile nu arata totusi frumusetea masinii.

SL 300, care are 97.172 km pe kilometraj, este intr-o stare mult mai buna decat pare. Noul proprietar a declarat ca nu va avea nevoie de multa munca pentru a aduce masina la starea initiala.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3485 :: 22.19MB