No SSO cookie

Mazda dezvoltă un program pentru clienții MX-5 din Europa

voteaza
(0/ 0)
Mazda dezvoltă un program pentru clienții MX-5 din Europa
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Programul Mazda “Friends of MX-5” va crește interacțiunea publicului cu Mazda și include o competiție al cărei premiu va fi șansa de a concura la Mazda Global MX-5 Cup de la Laguna Seca

 
 

Mazda a lansat noul său program "Friends of MX-5", conceput pentru a răsplăti fanii emblematicului roadster MX-5 din toată Europa. Programul oferă șansa de a concura într-o mașină de curse MX-5 de generație nouă pe legendarul circuit american Mazda Raceway Laguna Seca.

"Friends of MX-5“ va oferi beneficii inedite, inclusiv experiențe unice în viață, atât iubitorilor automobilului cât și celor interesați de domenii cum ar fi muzica și arta.

fomx5_action_10

MX-5 este cu adevărat o mașină pentru șofer și cursele vor reprezenta o parte integrantă a anului inaugural „Friends of MX-5“. Mazda sprijină deja competiții selectate MX-5 în toată Europa, iar prin „Friends of MX-5“ compania va lansa o Cupă Europeană Mazda MX-5 pe platforma de curse online, iRacing.

Concurenții pentru finala de la Barcelona vor fi selectați din competițiile naționale de curse, din competiția MX-5 pe iRacing și din câștigătorii curselor pe simulator de la evenimentele Mazda.

fomx5_detail_5

Cei care ajung în finală vor fi testați la volanul unei versiuni de curse Mazda MX-5 Cup 2016, iar cinci piloți norocoși vor câștiga un loc în finala prestigioasei cupe Mazda Global MX-5 Cup de la Laguna Seca, California.

Mazda cheamă toți prietenii MX-5 să se alăture și să împartă distracția, pasiunea si bucuria pe care brandul Mazda le emană. Printre altele, prietenii vor primi comunicări regulate cu privire la beneficiile și oportunitățile unice pe care Mazda le va extinde în timp, pe măsură ce numărul „Prietenilor“ va crește.

Oricine poate deveni prieten MX-5 accesând acest link.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4094 :: 18.69MB