No SSO cookie

Mazda CX-5 imbina tehnologia de ultima generatie cu placerea condusului

voteaza
(0/ 0)
Mazda CX-5 imbina tehnologia de ultima generatie cu placerea condusului
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul SUV compact crossover, prezentat de Mazda la salonul auto de la Frankfurt anul trecut, va fi disponibil in Romania incepand cu aceasta primavara si va avea un pret de pornire de 22.190 de euro (TVA inclus).

 
 

Modelul inglobeaza tehnologiile revolutionare SKYACTIV si este primul automobil al constructorului care prezinta liniile de design ale noului limbaj Kodo, care se traduce prin “sufletul miscarii”.

CX-5 se dovedeste foarte atractiv pentru piata locala, dealerii Mazda inregistrand deja precomenzi.

CX-5 va putea fi comandat in 4 niveluri de echipare: Emotion, Challenge, Attraction si Revolution. Inca de la primul nivel, pachetul de dotari include sistemul i-STOP care opreste si reporneste automat motorul pentru a reduce consumul,  buton pentru pornirea motorului si un set complet de sisteme de siguranta pasiva si activa ce include airbag-uri frontale, laterale si cortina, controlul tractiunii si al stabilitatii, sistem de asistenta la plecarea din panta, precum si senzori de monitorizare a presiunii pneurilor.

Modelul ofera o flexibilitate crescuta in ceea ce priveste transmisiile si variantele de tractiune, doritorii avand posibilitatea sa opteze pentru tractiune fata sau integrala, cat si pentru cutie manuala sau automata. Preturile CX-5 vor pozitiona modelul printre cele mai competitive din clasa. Costul SUV-ului echipat cu tractiune integrala si motorizarea diesel CD150 in varianta Challenge este de 28.590 de euro (TVA inclus), in timp ce modelul echipat cu motorul pe benzina de 165CP si cu tractiune fata si cutie automata in aceeasi varianta de dotari este de 26.590 de euro (TVA inclus). Varianta de top, Revolution, echipata cu motorizarea diesel CD175, tractiune integrala  si transmisie automata, va avea un cost de 34.590 de euro (TVA inclus).

Progresiv, in functie de nivelul de echipare, posesorii vor putea beneficia de conectivitate Bluetooth®, de ecran tactil color 5,8”, buton rotativ de comanda (HMI), sistemul de rabatare a scaunelor Karakuri, sistemul RVM de asistenta a „unghiului mort”, sistemul de asistenta la depasirea liniilor ce delimiteaza benzile de mers, de sistemul de franare inteligenta in oras (SCBS), sistemul de comutare automata intre faza lunga si scurta (HBC), tapiterie din piele, tractiune integrala, jante de aliaj de 19 inch, camera pentru deplasarea in marsarier, sistem de navigatie, faruri Bi-Xenon directionale sau sistemul audio Bose cu 9 difuzoare.

Din punct de vedere tehnologic CX-5 revolutioneaza segmentul prin introducerea noilor motoare SKYACTIV-G 2l si SKYACTIV -D 2.2l, a noilor cutii de viteze manuala, SKYACTIV MT, si automata, SKYACTIV Drive, precum si a noilor sasiuri si caroserii, mai usoare si mai rezistente. Motorizarea pe benzina prezinta cel mai ridicat raport de compresie din lume, de 14:1, care, combinat cu masa redusa, permite o autonomie medie de 6l/100 de km. Propulsorul diesel stabileste la randul sau un record print-o rata de compresie identica, dar de data aceasta cea mai mica din lume. Acesta va fi disponibil in doua derivate de putere  bi-turbo, de 150 CP si 175 CP, in conditiile unui consum mediu combinat de 4,5l/100 km si al unui nivel al emisiilor de doar 119 gr/km, cel mai scazut din clasa.

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4112 :: 17.87MB