No SSO cookie

Mazda anunţă un facelift pentru roadster-ul MX-5 în această toamnă

voteaza
(0/ 0)
Mazda anunţă un facelift pentru roadster-ul MX-5 în această toamnă
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

O versiune nouă şi îmbunătăţită Mazda MX-5, cel mai popular roadster din lume, iese chiar în aceste clipe de pe linia de asamblare de la Hiroshima şi va fi pusă în vânzare în Europa în această toamnă.

 
 

Aceasta are caracteristici de siguranţă şi de comportament superioare, împreună cu retuşuri de design interior şi exterior prin intermediul cărora, cele două modele – hard top şi soft top – sunt şi mai atractive.

Mai agresiv la exterior, un plus de rafinament la interior

MX-5 facelift are un spoiler frontal redesenat care îi conferă un aspect mai agresiv şi contribuie la performanţe aerodinamice optime. Clienţii europeni vor avea, de asemenea, la dispoziţie o nouă nuanţă de gri, culoarea Gri Metropolitan fiind înlocuită cu Gri Dolphin. La interior panourile decorative şi spiţele volanului au fost regândite pentru o notă suplimentară de rafinament.

În România modelul va beneficia şi de un pachet sport pentru versiunea de top, Revolution. Sport Pack include jante de aliaj de 17 inch, carcasă proeminentă pentru cadrane, inele cadrane vopsite în gri, contur ramă faruri de culoare neagră, carcase oglinzi exterioare negre, hard top retractabil vopsit negru şi bare de protecţie pentru tetiere vopsite în argintiu.

Mai distractivă pe viraje

MX-5 a furnizat întotdeauna una dintre cele mai emoţionante şi mai plăcute experienţe de pilotat, iar versiunea facelift răspunde cu atât mai precis comenzilor şoferului. Acceleraţia şi nivelul acţionării pedalei de acceleraţie sunt controlate acum separat. Acest lucru creşte senzaţia liniarităţii acceleraţiei şi oferă şoferului şi mai mult control atunci când accelerează de la o viteză redusă cum ar fi spre exemplu pe drumuri de ţară cu vânturi laterale.

Acestea sunt completate cu sistemul de servofrână care a fost regândit, pentru a optimiza răspunsul frânei, un avantaj mai ales în situaţiile în care se frânează la intrarea într-un viraj. Noul sistem de control al acceleraţiei intervine după ce şoferul eliberează pedala de frână şi acţionează acceleraţia din nou. Luate împreună, aceste două noi elemente fac procesul de frânare mai controlabil, uşurează accelerarea după frânare şi permit şoferului să atingă viteza dorită mai uşor după o porţiune pe care a redus viteza. MX-5 facelift – deja legendar pentru experienţa de condus Jinba Ittai “comuniune cal-călăreţ” – este de acum şi mai plăcut de condus în traficul cotidian.

Capota activă care reduce impactul

MX-5 Facelift este mai aerodinamic, mai stabil pe viraje, are un aspect mai agresiv şi, în acelasi timp, beneficiază de elemente de siguranţă pasivă îmbunătăţite pentru pietoni. Astfel, Mazda introduce un nou sistem de protecţie pentru pietoni denumit “Capota activă”, care ridică automat capota dacă este detectat impactul cu un pieton la viteze de peste 20 de km/h. Acest sistem creează instantaneu spaţiu sub capotă pentru a absorbi energia din impact şi pentru a uşura şocul. Totodată, noul design al spoilerului frontal creşte nivelul de protecţie pentru picioarele pietonilor.

Mazda MX-5 facelift va fi disponibil în România de la 19.390 € cu TVA inclus începând cu toamna lui 2012.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3427 :: 17.87MB