Modelul ar fi trebuit sa se numeasca initial XC40, dar pana la urma producatorul a ales numele mai sus mentionat. Fata de modelul V40, acesta este mai inalt si desigur mai spatios.
Modificari prea multe nu exista. La interior singura diferenta este data de tapiterie care vine acum in culori mult mai vibrante. Cat despre motorizare, modelul va beneficia de aceleasi versiuni de care beneficiaza si V40. Singura noutate este data de motorul de 1.6 litri turbo care poate produce 148 cai putere.
Ramane sa vedem ce informatii ne vor mai oferi cei de la Volvo dupa debutul din cadrul Salonului Auto de la Paris de la sfarsitul acestei luni.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!