No SSO cookie

Manevrabilitate superioară cu noua serie Volvo FH

voteaza
(0/ 0)
Manevrabilitate superioară cu noua serie Volvo FH
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Manevrabilitatea şi ţinuta de drum au fost elementele cheie atunci când Volvo Trucks a creat noua serie FH. Optimizarea sistemelor de suspensie faţă şi spate, creşterea stabilităţii la rulare şi îmbunătăţirea suspensiei cabinei, toate acestea îi asigură noului Volvo FH ţinută de drum şi manevrabilitate superioare. Graţie suspensiei faţă independente, unică în domeniu, noul FH devine şi mai bun.

 
 

Geometrie optimizată, design îmbunătăţit pentru suspensiile faţă şi spate, proprietăţi antiruliu îmbunătăţite ale cabinei şi o amortizare a mişcării bine echilibrată pentru cabină şi şasiu. Aceştia sunt factorii care susţin îmbunătăţirea cu 50% a stabilităţii la rulare în comparaţie cu seria FH anterioară, afirmă Stefan Axelsson, manager manevrabilitate şi rulare la Volvo Trucks.

Precizie mai mare
Îmbunătăţirile aduse şasiului şi cabinei conduc de asemenea şi la o stabilitate a direcţiei mai mare pentru noul Volvo FH. Astfel, combinaţia dintre stabilitatea antiruliu şi cea a direcţiei oferă şoferului o puternică senzaţie de precizie şi control, făcând ca deplasarea pe şosea să fie mai puţin obositoare.

„Noul autocamion se simte stabil şi previzibil pe drum. De asemenea, am reuşit să îmbunătăţim comunicarea direcţiei cu şoferul - volanul transmite precis şi sensibil mişcările autocamionului pe şosea. Noua funcţie de înclinare a coloanei volanului mai înseamnă şi faptul că orice şofer, indiferent de constituţie, se poate bucura de o poziţie în scaun cu adevărat confortabilă", spune Stefan Axelsson.

Stabilitatea direcţiei şi cea antiruliu au un efect direct asupra şoferului şi un efect indirect asupra profitabilităţii transportatorului.

„Un autocamion mai bun înseamnă un şofer mai puţin obosit, ceea ce asigură un stil de condus mai relaxat. Un şofer atent este mai sigur pe el şi îşi face treaba mai bine, indiferent dacă este vorba despre conducerea autocamionului sau despre întâlnirea beneficiarului la finalul cursei", spune Stefan Axelsson.

Suspensia faţă independentă - o premieră mondială
Noul Volvo FH este de asemenea, primul autocamion greu din lume cu suspensie independentă faţă, IFS, combinată cu un sistem de direcţie cu pinion şi cremalieră - două echipamente noi care au un efect radical asupra ţinutei de drum şi a manevrabilităţii.

„IFS înseamnă că roţile faţă au suspensie independentă - prin urmare mişcarea unei roţi nu afectează miscarea celeilalte roţi. Rezultatul este o deplasare fermă, mult mai stabilă pe drum", spune Martin Palming, manager de produs la Volvo Trucks.

Suspensia faţă independentă a fost introdusă de multă vreme pe autoturisme şi, de un timp, chiar şi pe autobuze. IFS contribuie atât la creşterea confortului, cât şi a stabilităţii.

Senzaţie mai intensă de rulare
Direcţia cu pinion şi cremalieră este de asemenea, o tehnologie preluată din lumea autoturismelor. Un arbore de direcţie cu dinţi transmite mişcarea volanului mai bine către roţi decât o casetă de direcţie clasică. Acest lucru reprezintă un avantaj pentru şofer pentru că va simţi mai bine drumul.

Împreună, aceste două noi echipamente oferă noului Volvo FH caracteristici de rulare şi manevrabilitate unice.

„Acest autocamion stabileşte standardul în ceea ce priveşte stabilitatea direcţiei, precum şi în privinţa condusului şi a ţinutei de drum în curbe. Este pur şi simplu o senzaţie extraordinară să conduci un autocamion încărcat la maxim, cu atâta exactitate şi în siguranţă. Graţie preciziei cu adevărat impresionante, autocamionul urmează linia stabilită în curbă, fără a mai fi nevoie de mişcari suplimentare ale volanului pentru a-l menţine pe direcţie", spune Martin Palming despre noua tehnologie care va fi disponibilă iniţial pentru autocamioanele cu volan pe partea stângă.

Cel mai bun autocamion de pe piaţă
Cel mai mare avantaj oferit de IFS şi de direcţia cu pinion şi cremalieră este destinat şoferilor care parcurg adesea distanţe mari, în principal pe drumuri virajate sau înguste, acolo unde noul sistem este cu adevărat eficient.

„IFS este destinat celor care doresc să aibă mereu un avantaj în plus, celor care doresc doar ce este mai bun", spune Martin Palming.

„Volvo FH fără IFS va fi numărul unu pe piaţă în ceea ce priveşte ţinuta de drum şi manevrabilitatea. Însă, un Volvo FH cu IFS va fi pur şi simplu cireaşa de pe tort. Am depus eforturi deosebite pentru a ajunge aici." spune Martin Palming.

Noul Volvo FH va fi disponibil pe piaţa europeană în primăvara anului 2013.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3628 :: 22.12MB