No SSO cookie

Noul Chevrolet Spark

voteaza
(0/ 0)
Noul Chevrolet Spark
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Chevrolet a prezentat informatiile oficiale ale noului model de clasa mica Spark.

 
 

Chevrolet a prezentat noul model Spark. Spark isi va face debutul pe pietele europene in primul trimestru al anului 2010.

De la bun inceput, Spark a fost creat pentru a avea un design cu trasaturi moderne si expresive, dar sa ofere in acelasi timp un spatiu generos si un nivel exceptional de functionalitate. Putine modele cu o amprenta la sol atat de mica, existente in prezent pe piata prezinta avantajele unui autovehicul cu cinci usi, cinci scaune si un compartiment pentru bagaje atat de practic.

Exteriorul modelului Spark se caracterizeaza prin rotile iesite in relief si caroseria compacta, linia acoperisului in forma de arc accentuata de liniile puternice, ingrijite ale caroseriei, fara placare. Are un aspect estetic, indraznet si, fara indoiala, ofera mai mult lux decat unele modele concurente din segmentul mini.

Piesa de rezistenta a habitaclului este panoul de instrumente in stilul celor existente in dotarea motocicletelor, in partea superioara a coloanei de directie, care furnizeaza soferului toate informatiile de care are nevoie intr-o maniera compacta, ergonomica. Vitezometrul analog este sustinut de un tahometru digital, la fel ca in cazul unei motociclete. Cand farurile sunt aprinse, toate comenzile au o lumina de fundal de culoarea ghetii cu nuanta albastra, o alta dovada a imbinarii armonioase dintre placerea de a conduce si functionalitatea care caracterizeaza noul Spark. Functiile de divertisment de la bordul unui autovehicul reprezinta o chestiune de optiune, iar clientii Spark pot asculta muzica preferata la radio, de pe CD sau MP3 player sau prin conectarea sistemelor dumneavoastra portabile prin intermediul unui port USB sau al mufei Aux-in.

Noul autovehicul mini de la Chevrolet are o dimensiune compacta: cu o lungime de numai 3640 mm si o latime de 1597 mm, se va strecura cu usurinta in spatiile stramte din oras. Suspensia este conceputa cu o configuratia conventionala, insa eficienta, cu bare McPherson in fata si arbore compus (bara de torsiune) in spate, o combinatie care asigura caracteristici de manevrabilitate neutre, previzibile.

Spark este prevazut cu sistem electronic de control al stabilitatii, oferind un nivel optim de siguranta si control, cu functii de franare electronica si control al tractiunii, pentru a impiedica cu mare precizie blocarea rotilor la franare, precum si o stabilitate iesita din comun in cazul rotirii autovehiculului in jurul axei sale verticale.

Oferta de lansare include doua motoare, ambele unitati pe benzina cu o cilindree de 1,0, respectiv 1,2 litri. Acestea au caracteristici tehnice apropiate si sunt prevazute cu un bloc al cilindrilor din fonta si o chiulasa din aliaj, cu doua axe cu came in chiulasa si patru supape per cilindru.
Ambele sunt echipate cu sistem de injectie multi-port, respecta standardul de emisii Euro V si sunt disponibile impreuna cu o cutie de viteze manuala cu cinci trepte de viteza. Spark are un consum de carburant de numai 5,1 litri/100 km si un nivel al emisiilor de CO2 de 119g/km.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2277 :: 17.79MB