No SSO cookie

Japonia incepe sa revina la normal

voteaza
(0/ 0)
Japonia incepe sa revina la normal
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Fabrica de vopseluri din Japonia, distrusa de cutremur, este din nou functionala.

 
 

Cutremurul de la 11 martie si tsunamiul care a rezultat dupa acesta, care au devastat Japonia, si-au lasat amprenta si asupra industriei auto nipone, ceea ce nu mai e o noutate pentru nimeni. Insa nu numai japonezii au avut de suferit, ci s-a produs o intreaga reactie in lant, care a lasat mai multi prodcatori auto fara materie prima. Printre cei afectati se numara si producatori ca Ford, Toyota si Chrysler, care in urma dezastrului nu au mai putut oferi masini de culoare rosie sau neagra.


Desi pare ciudat, cele doua culori au un punct comun si inca unul cheie. Fabrica Merck din Onahama produce pigmentul Xirallic, folosit pentru a da luciu vopselelor. Si aceasta fabrica a fost afectata de dezastrul natural din Japonia. Reparatiile asupra fabricii au durat mai putin decat s-a stabilit initial, iar productia a fost reluata inainte de termen.


Peter Haals care conduce divizia de Pigmenti si Cosmetice de la Merck, a declarat ca repunerea in functiune a fabricii a fost o realizare de majora, adaugand "As dori sa multumesc tuturor angajatilor din Japonia pentru eforturile considerabile pe care le-au depus."


Merck a mai declarat ca fabrica, care se afla la aproape 60 de kilometri de grav avariata centrala nucleara de la Fukushima, se afla in afara ariei de evacuare si compania va adera la masurile de securitate publica pentru a asigura siguranta angajatilor. Compania se afla de asemenea in teste pentru a preveni eventualele probleme privind standardele calitative.


In plus, pentru a preveni o eventuala viitoare posibila criza, Merck a declarat ca are de gand sa mai construiasca un punct de fabricare al atat de popularului, dar si necesarului pigment.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2555 :: 22.19MB