Astfel, in urmatoarea perioada productia zilnica mondiala de automobile ar putea scadea cu pana la 30% pe o durata imposibil de determinat deocamdata. Principala cauza este lipsa acuta de piese si componente generata de oprirea uzinelor din Japonia.
In unele cazuri, chiar si 60% din productia mondiala pentru respectivele componente era localizata in Japonia. De exemplu, unii dintre senzorii folositi de Ford, General Motors, Renault-Nissan, Toyota si Volkswagen proveneau doar din uzine amplasate in zona devastata de cutremur si de tsunami. Una dintre aceste uzine, detinuta de Hitachi Automotive, a fost distrusa in proportie de 85% de evenimentele tragice din Japonia.
Potrivit studiului IHS Automotive, daca productia pentru aceste componente nu se va relua in urmatoarele opt saptamani, macar partial, productia zilnica globala de autovehicule ar putea scadea cu 100.000 de unitati. In prezent, intre 280.000 si 300.000 de autovehicule ies de pe liniile de asamblare in fiecare zi.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!