No SSO cookie

Unde zgudui si unde crapa: scadere de 30% a productiei mondiale de automobile

voteaza
(0/ 0)
Unde zgudui si unde crapa: scadere de 30% a productiei mondiale de automobile
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Efectele cutremurului de 9 grade si a tsunami-ului ce a lovit din Japonia in acesta luna sunt cu mult mai grave asupra industriei auto decat se credea cu doar cateva zile in urma, se arata intr-un studiu publicat de IHS Automotive.

 
 
 

Astfel, in urmatoarea perioada productia zilnica mondiala de automobile ar putea scadea cu pana la 30% pe o durata imposibil de determinat deocamdata. Principala cauza este lipsa acuta de piese si componente generata de oprirea uzinelor din Japonia.

 

In unele cazuri, chiar si 60% din productia mondiala pentru respectivele componente era localizata in Japonia. De exemplu, unii dintre senzorii folositi de Ford, General Motors, Renault-Nissan, Toyota si Volkswagen proveneau doar din uzine amplasate in zona devastata de cutremur si de tsunami. Una dintre aceste uzine, detinuta de Hitachi Automotive, a fost distrusa in proportie de 85% de evenimentele tragice din Japonia.

 

Potrivit studiului IHS Automotive, daca productia pentru aceste componente nu se va relua in urmatoarele opt saptamani, macar partial, productia zilnica globala de autovehicule ar putea scadea cu 100.000 de unitati. In prezent, intre 280.000 si 300.000 de autovehicule ies de pe liniile de asamblare in fiecare zi.

 

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2424 :: 22.19MB