No SSO cookie

Hyundai Genesis R-Spec

voteaza
(0/ 0)
Hyundai Genesis R-Spec
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Hyundai sedan sport are motor de 5,0 litri si 429 CP.

 
 

Hyundai a castigat o mare cota de piata in ultima vreme, dupa cum bine stiti.

Modelele Sonata Sedan si Elantra Compact, care au castigat multe premii, au adus dealerilor castiguri apreciabile, Elantra fiind la mare cautare in aceasta perioada.

Cand Hyundai a anuntat in februarie noul model Genesis R-Spec, ne intrebam cu totii cum va reusi, dar Hyundai a dovedit ca stie sa construiasca nu doar masini obisnuite sau chiar de lux ci si sedan sport, care era pana nu demult domeniul BMW sau Mercedes-Benz.

Noul Genesis are patru variante: Genesis 3,8, Premium, Tech si R-Spec.

Se pare ca noul Hyundai R Spec este o masina destul de reusita. Cu un motor de 5.0 litri V8, ce livreaza 429 CP, masina reuseste sa ajunga de la 0-100 km/h in putin peste 5 secunde.

Avand o cutie automata de viteze in opt trepte, consumul noului Genesis este de 11.1 l/100 km in oras si 6.9 l/100 km pe autostrada.

La exterior, noul Genesis a primit o grila refacuta, faruri noi, spiler fata, stopuri spate, spoiler spate si jante de 17 inch.

Deci, cine va cumpăra Genesis R-Spec? Probabil ca proprietarii vechilor modele Hyundai Sonata, Azera si Genesis.

Pe viitor probabil ca Hyundai va reusi sa faca din Genesis R-Spec un adevarat contracandidat pentru  modelele sedan sport BMW, Infiniti sau Mercedes-Benz.

Pretul modelului R-Spec este de aprox. 38.200 euro.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.0713 :: 17.89MB