No SSO cookie

Geneva preview: Renault Scenic XMOD

voteaza
(5/ 1)
Geneva preview: Renault Scenic XMOD
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Renault a dat publicitatii primele imagini si detalii ale crosoverului XMOD.

 
 

Renault a ridicat cortina de pe noua sa creatie, o versiune mai inalta a minivanului Scenic, cu trasaturi de crossover, denumit XMOD, care va avea debutul mondial oficial, la Salonul Auto de la Geneva, de luna viitoare

XMOD se bazeaza pe arhitectura Scenic facelift, primind in schimb o garda la sol mai generoasa si o serie de retusuri cosmetice, printre care o grila fata noua, o parte frontala mai proeminenta care, la fel ca si partea din spate, sunt prevazute cu imbracaminte din plastic care se prelungeste pe pasajele de roti si partile inferioare exterioare ale portierelor, bare cromate pe plafon si o selectie de jante din aliaj.

Nu exista o versiune 4x4 pentru Scenic XMOD, care pastreaza intacta filozofia modelului de baza in ceea ce priveste tractiunea fata, insa Renault a adaugat o noua varianta a sistemului de control al tractiunii, Grip Xtend, care vine cu trei moduri diferite de functionare.

In modul "Expert", sistemul se ocpupa strict de instalatia de franare, lasand soferului intregul control asupra motorului, in timp ce in modul "Road", acesta intervine ca un sistem de control al tractiunii conventional, iar in modul "Loose Ground", sistemul optmizeaza atat franarea, cat si cuplul motor, in functie de aderenta existenta.

In afara celor prezentae mai sus, XMOD este identic cu modelul de baza Scenic, oferind acelasi spatiu interior si functionalitate.

Renault a anuntat ca va erxista o gama larga de motorizari disponibile, printre care si-a facut loc su noul TCe de 130 CP si sistem Start & Stop, insa mai multe detalii ne vor veni de la Geneva, odata cu lansarea oficiala.


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8075 :: 22.22MB