No SSO cookie

General Motors incredinteaza operatiunile media Agentiei Carat

voteaza
(0/ 0)
General Motors incredinteaza operatiunile media Agentiei Carat
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

GM desemneaza Carat drept agentia de cumparare si planificare de media la nivel global

 
 

Dupa efectuarea unei analize extinse a operatiunilor sale de marketing la nivel global, General Motors a incredintat contul de operatiuni media internationale agentiei Carat  care face parte din grupul de media si servicii digitale de specialitate Aegis Media.

Contul implica responsabilitatea pentru majoritatea operatiunilor globale de planificare si cumparare ale GM in domeniul mass-media pentru consumatori, inclusiv radiodifuziune, televiziune, mass-media digitala si mediile de socializare.

„Ne-am dorit ca partener o agentie media care sa poata valorifica oportunitatile de marketing la nivel global”, a declarat Joel Ewanick,vice-presedinte GM si director de marketing la nivel international. „Carat are o abordare inovatoare pentru a obtine o valoare semnificativa de marketing, iar modelul serviciilor sale a fost adaptat pentru a se potrivi perfect marcilor noastre globale si regionale. Agentia este perfect pozitionata pentru a ne sprijini in formarea de parteneriate puternice in domeniul mass-media si a obtine un nivel ridicat de eficienta la nivel global.”

Carat va incepe imediat sa preia responsabilitatea pentru operatiunile media ale GM in cadrul regiunilor cele mai globalizate, exceptand China, India si Brazilia, unde aceste activitati vor fi gestionate in continuare de agentiile specializate pe tarile respective.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

  • Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Renault Megane IV dCi 130 MT6

    Pentru a câștiga o bună parte din vânzările segmentului compact, cei de la Renault au dezvoltat un model complet nou și sofisticat, cu un exterior frumos și un interior high-tech, totul completat de numeroasele sisteme de siguranță

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.0492 :: 22.2MB