No SSO cookie

Fiat 500 America “number one”, o versiune speciala care se va licita pe Twitter

voteaza
(0/ 0)
Fiat 500 America “number one”, o versiune speciala care se va licita pe Twitter
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Peste doua zile Fiat va da startul unei noi competitii, de data aceasta virtuala si fara precedent, dar nu mai putin palpitanta.

 
 

Miza este un model de colectie, unic si prin faptul ca va fi personalizat.

TwitBid este numele licitatiei gazduite de platforma Twitter prin care orice utilizator se poate inscrie pentru a castiga “masina numarul unu” , respectiv primul autoturism Fiat 500 America din cele 500 ce urmeaza sa fie produse in cadrul seriei limitate. Licitatia va incepe de la 1 Euro.
Intre 1 si 15 martie participantii vor putea sa licitieze la adresa www.500america.fiat500.com<http://www.500america.fiat500.com>  urmand ca, la sfarsitul concursului, cel care a oferit cea mai mare suma sa ia acasa Fiat 500 America, personalizat cu numele de cont al utilizatorului, inscriptionat sub logo-ul dedicat 1/500. Mai mult decat atat, vizitatorii standului Fiat de la Salonul Auto de la Geneva vor putea urmari live evolutia licitatiei de pe un ecran aflat in dreptul modelului promovat.
Fiat 500 America este un tribut adus de Fiat Statelor Unite ale Americii in general  si va fi inspirat binenteles din stilul tipic nord american: stelele si dungile (Stars&Stripes)  ce apar si pe steagul american se vor regasi pe carcasa oglinzilor exterioare si  pe stickere-le laterale alaturi de nuanta American Blue,  de mici detalii de interior si de jantele din aliaj de 16”.
Motorizarea va fi cea de 1.2 69 CP Euro 5.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4286 :: 18.69MB