No SSO cookie

Cătălin Ghigea, a treia oară campion național în CNVC

voteaza
(0/ 0)
Cătălin Ghigea, a treia oară campion național în CNVC
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

S-a tras cortina peste Campionatul Național de Viteză în Coastă, odată cu ultima urcare cronometrată de pe Drumul Poienii. 2017 a fost un an bun, mai ales pentru Cătălin Cedric Ghigea și Alfa Romeo Alfetta GTV cu care și-a asigurat al treilea titlu consecutiv de Campion Național.

 
 

Ultima etapă a stagiunii 2017 a fost și ultima a colaborării dintre Cătălin Ghigea și Alfa Romeo Alfetta GTV botezată Phoenix, pentru că sezonul următor va veni cu o schimbare a materialului de concurs. Deși este un moment greu pentru pilotul din București, acesta a ales ca despărțirea să se facă prin intermediul unei scrisori deschise, care să ajungă la cât mai mulți dintre cei care au admirat în ultimii ani duo-ul Oldtimer Racing Team.

„Nici nu știu dacă acum este o situație în care să râd sau să plâng. Râd pentru tot ce a fost, absolut superb, suspin puțin pentru ce nu va mai fi. De obicei despărțirile survin în situații delicate și nu sunt întotdeauna elegante. Sper că dacă și-ar putea exprima părerea, Phoenix nu ar avea lucruri pe care să mi le reproșeze. Eu nu am, cu siguranță!

Au fost trei ani în care, din 24 de curse, am alergat 21 de curse împreună și am câștigat 18 dintre ele (câte 6 în sezoanele 2015, 2016 și 2017). Nu trebuie să fii un mare cunoscător ca să-ți dai seama că Phoenix s-a comportat impecabil.

De aceea, drag coleg, îți mulțumesc acum public! M-am orientat către tine la sugestia unui bun prieten și speram să reușesc să fac performanță. Mi-am depășit cu mult așteptările, pentru că ai știut întotdeauna să te autodepășești. Au fost și momente delicate, am pierdut nopți împreună cu echipele tehnice, ne-am întins nervii, dar de fiecare dată s-au găsit soluții, iar la final ne-ai întors câte un trofeu frumos.

Când te-am privit în „ochi” duminică, după ultima urcare, m-am luminat. Oh, ce povești voi avea de acum înainte cu tine…

Eu voi face un pas înainte și voi încerca să devin din ce în ce mai bun. Ar fi egoist din partea mea să te abandonez într-un colț de colecție. Tu nu știi să stai în garaj. Tu știi să atragi privirile tuturor, să dai naștere visurilor copiilor, să pornești blitzuri, să declanșezi aparate foto, să bucuri fanii, să faci gălăgie pe coaste, să zburzi în voie, să bați cronometrul și să câștigi cupe.

Voi face tot posibilul să-ți găsesc un stăpân bun, foarte bun. Un om care să respecte emblema Alfa Romeo și să știe să facă din Phoenix o atracție a competițiilor auto, oriunde în lume. Iar eu, din când în când, în serile cu mine, voi trece prin frumoasele fotografii adunate ca amintire în acești trei ani și mă voi încărca cu energie.

E greu să-ți mulțumesc doar prin cuvinte, dar sper ca felul în care am avut mereu grijă de tine să fi dovedit deja că ai un loc special în sufletul meu. Ai fost o Alfa Romeo demnă de istoria mărcii! Îți mulțumesc pentru că ai mulțumit atâta lume în ultimii ani. La Brașov am câștigat. A fost ultima etapă împreună, ce alt rezultat s-ar fi potrivit? Ai fost cea mai bună „istorică”, dar și una care s-a cățărat sus de tot prin clasament, între suratele mai tinere.

La cât mai multe momente asemenea celor pe care mi le-ai oferit mie, dragă Phoenix! Îți mulțumesc!”

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2370 :: 17.87MB