Serviciul BMW Connected menţine clienţii BMW la timp, în contact şi în control prin intermediul mai multor conextiuni, precum smartphone, smartwatch sau asistent vocal. Facilităţile serviciului, precum funcţiile de planificare a călătoriei şi transmiterea traseului către automobil, sunt oferite într-o formă personalizată şi inteligentă, adaptată contextului utilizatorului. Baza serviciului este Open Mobility Cloud, platformă construită pe Microsoft Azure, care procesează datele din surse multiple şi prezintă utilizatorului doar informaţiile relevante în momentul potrivit. După ce a fost lansat în Europa de Vest, SUA şi China, asistentul personal de mobilitate BMW Connected este disponibil acum în 29 de ţări.
Dispozitivele care pot fi conectate în prezent la automobil prin intermediul BMW Connected includ smartphone-uri (iOS sau Android), dispozitive inteligente precum Apple Watch şi Samsung Gear (S2 şi S3), dar şi Amazon Echo. Datorită serviciului Alexa de la Amazon, utilizatorii pot, de exemplu, să afle nivelul de combustibil al automobilului BMW, să-şi blocheze maşina sau să activeze aerul condiţionat, toate de la distanţă, prin comenzi vocale din confortul casei lor. De asemenea, Alexa permite utilizatorilor să verifice următoarele întâlniri pe baza agendei BMW Connected şi să solicite timpul optim de plecare pentru a ajunge la timp la întâlnire.
Personalizarea şi confortul utilizatorului urmează să fie îmbunătăţite suplimentar prin apariţia unui nou serviciu ce va fi testat în premieră în Marea Britanie de la jumătatea acestui an. În viitor, acesta va permite BMW Connected să avertizeze utilizatorul în momentul în care automobilul BMW trebuie dus la service şi oferă să ajute şa efectuarea de programări la dealerul local. Acestea pot fi realizate prin intermediul BMW Connected, după care sunt adăugate automat în agenda utilizatorului. În acest fel, BMW Connected menţine utilizatorii informaţi cu privire la necesitatea efectuării operaţiilor de service ale automobilului şi face rezervările rapid şi uşor.
BMW Connected oferă o varietate de servicii digitale şi este conceput să se integreze perfect în vieţile noastre digitale. În cadrul Consumer Electronic Show 2017 (CES), BMW a prezentat viziunea de noi soluţii care, în viitor, ar putea ajuta clienţii să utilizeze optim timpul petrecut în automobil, în timp ce acestea sunt conduse autonom. Entertainmentul şi serviciile de productivitate bazate pe comenzi vocale ar putea fi utilizate în automobilele de mâine pentru a face, de exemplu, o rezervare la cină, aşa cum s-a demonstrat la CES prin utilizarea unui prototip Microsoft Cortana.
O altă viziune prezentată de BMW la CES 2017 este efectuarea de comenzi pentru Amazon Prime direct din automobil. Conducătorii BMW îşi plasează comenzile în timp ce conduc şi apoi acestea se pot livra la o locaţie aflată pe traseul lor actual. Punctul ideal de livrare este calculat de Prime Now şi Open Mobility Cloud.
BMW Group prezintă parcarea prin control prin gesturi, o evoluţie tehnică a sistemului de parcare de la distanţă, la Mobile World Congress 2017. O demonstraţie prezintă cum un BMW i3 se va manevra singur în şi din spaţiul de parcare, cu întregul proces iniţiat de conducător din afara automobilului prin simpla mişcare a mâinii.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!