No SSO cookie

BMW Advanced Body Repair, acum şi în România

voteaza
(0/ 0)
BMW Advanced Body Repair, acum şi în România
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

România, prima ţară din Europa de Sud-Est care demarează acest program, care include echipamente totale de 2 milioane de Euro

 
 

Startul BMW Advanced Body Repair, programul de investiţii în reţeaua de service a mărcii, a fost dat printr-un eveniment demonstrativ organizat pe 12 septembrie 2014. Acesta a fost găzduit de dealerul BMW Automobile Bavaria Otopeni, primul Centru Oficial BMW Tehnologie-Vopsitorie. România devine astfel prima ţară din Europa de Sud-Est care oferă o serie de soluţii pentru reparaţii moderne, care asigură cel mai bun standard de calitate şi siguranţă, dar şi soluţii inteligente, mai accesibile şi mai rapide.

Cu un total de aproximativ 250 000 euro investiţi în echipamente pentru fiecare unitate de service în parte, valoarea totală până la sfârşitul anului va ajunge la 2 milioane de euro investiţi prin dealerii parteneri BMW Group România. Cu modernizarea a opt centre din ţară, aproximativ 80% din reparaţiile BMW vor putea fi susţinute şi de programul BMW Advance Body Repair.

În paralel cu noile echipamente, a fost dezvoltat un program de training continuu care include stagii de pregătire la BMW Training Academy din München pentru tinichigerie şi la Bucureşti pentru vopsitorie.

Procesele de service au fost de asemenea optimizate şi, susţinute de o comunicare directă cu asiguratorii parteneri, se asigură un răspuns mai rapid şi mai multă transparenţă.

În contextul unei reparaţii într-un service autorizat al mărcii, toţi parametrii de garanţie se menţin valabili: 3 ani pentru vopsea şi 12 ani anti-coroziune. În cazul unui accident care provocă deformări semnificative ale caroseriei, reparaţiile garantează integritatea structurală a automobilului, păstrând siguranţa pasivă la nivelul unui automobil nou. Folosirea pieselor originale, proiectate în conformitate cu testele de impact, asigură un rol esenţial în acest sens.

Investiţia necesară pentru a respecta standardele Advanced Body Repair include echipamente pentru reparaţii în aluminiu, noi metode de nituire şi lipire în locul metodelor tradiţionale de sudură pentru anumite părţi ale caroseriei şi soluţii „spot repair” sau „smart repair”. Acestea din urmă presupun reparaţii deosebit de precise, fără a mai fi necesare abordări mai costisitoare precum vopsirea integrală a unei piese sau schimbarea acesteia.

De exemplu, în cazul unui „spot repair” se execută doar vopsirea punctelor de caroserie afectate şi nu componente întregi ale automobilului. Soluţiile de reparaţie a parbrizului pot elimina, în anumite situaţii, nevoia de înlocuire. Tapiţeria se poate recondiţiona prin vopsire sau înlocuirea unor bucăţi deteriorate. Prin soluţii „smart repair”, de exemplu, costul reparaţiilor unui automobil afectat de grindină poate să fie în medie de 5 ori mai mic.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2898 :: 17.81MB